Tfosheim Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Dynamisk overklokking fra Gigabyte Gigabyte er klar med hovedkort som automatisk overklokker både prosessor og minne under høye laster. Teknologien kan øke ytelsen med omtrent 10 prosent. Les artikkelen her Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Interresant, vil det komme den funksjonen for AMD hk også? Endret 28. januar 2004 av eiriksen Lenke til kommentar
Rolfus Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Men hva f.. Åssen går det når jeg hiver inn min allerede overklokkede CPU inni der? Den tåler ikke 1Mhz extra overklokking nå siden den er presset så lang den kan gå på eksisterende kjøling. Tror dere dette HK'et overklokker 'on the fly' uansett om det er forsvarlig eller ikke? Noe å tenke på. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Men hva f.. Åssen går det når jeg hiver inn min allerede overklokkede CPU inni der? Den tåler ikke 1Mhz extra overklokking nå siden den er presset så lang den kan gå på eksisterende kjøling. Tror dere dette HK'et overklokker 'on the fly' uansett om det er forsvarlig eller ikke? Noe å tenke på. må vel være en mulighet for å velge maks hastighet osv... men annen ting er at du ikke trenger å ha prossessoren overklokket hele tiden, og da vil du og spare deg for både strøm og varme utvikling som går til spille... en veldig interesant nyskapning må jeg si... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) kunne den ikke underklokka automatisk og slik at når du så på film eller andre ganger du trenger lydløshet kunne den ha underklokka og stilt ned på viftene. ikke for å klage altså. Endret 6. mai 2005 av Åsmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå