Gå til innhold

Program til å lage webside med

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Null problem for Quanta å redigera direkte over SSH, eller over FTP for den del. Skriv "fish://brukar@vert" i fildialogen, og rediger i veg. (Ein av mine absolutte favorittfunksjonar i KDE.)

Men du må vel antakelig ha både Linux og Quanta for å bruke den versjonen. :) Selv så brukte jeg Quanta en del før - men nå går det bare i "vim" til alt :)

Men Quanta var en fin overgang i fra Windows programmene HomeSite og TSW WebCoder 3.

Lenke til kommentar
Null problem for Quanta å redigera direkte over SSH, eller over FTP for den del. Skriv "fish://brukar@vert" i fildialogen, og rediger i veg. (Ein av mine absolutte favorittfunksjonar i KDE.)

Men du må vel antakelig ha både Linux og Quanta for å bruke den versjonen.

Du mener «... den funksjonen». Og nei, KDE kjører på alle populære UNIX-lignende systemer (i tillegg til Windows under cygwin og straks MacOSX), og KIO-funksjonaliteten er en integrert del av KDE. Det har ingenting med Quanta å gjøre, men Quanta drar nytte av den i kraft av å være et KDE-program.

Lenke til kommentar

Men du må vel antakelig ha både Linux og Quanta for å bruke den versjonen.

Du mener «... den funksjonen». Og nei, KDE kjører på alle populære UNIX-lignende systemer (i tillegg til Windows under cygwin og straks MacOSX), og KIO-funksjonaliteten er en integrert del av KDE. Det har ingenting med Quanta å gjøre, men Quanta drar nytte av den i kraft av å være et KDE-program.

May the force be with you luke!

(sorry, klarte ikke holde meg :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...