Xibit Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 http://www.a-link.no/ Vær så snill og del dine erfaringer. Lenke til kommentar
alos Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 aldri hørt om dem før og syntes prisene deres var vell stive, sjekk heller hos nextgentel eller bluecom. Lenke til kommentar
Pukerud Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 aldri hørt om dem før og syntes prisene deres var vell stive, sjekk heller hos nextgentel eller bluecom. Det er sdsl da ... prisen er jo egentlig ganske lav Aldri hørt om dem har nettopp bestillt fra www.directconnect.no selv pga jeg er misfornøyd kvalito kunde. Lenke til kommentar
kain Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det hadde vert kjekt å få noen tilbakemeldinger på dette da det er det eneste alternativet jeg kan velge hvis jeg vil ha noe raskere en ISDN bah møkka linje Lenke til kommentar
JuB Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har det trådløse internettet dem leverer. Har hatt dette siden die gikk konkurs første gang, da som Access IT. Dette er ca 3 år siden tenker jeg. Etter evig mye masing om dårlig ping, mye pakketap, dårlig hastighet. Har de endelig fått takk i fiber opp til mastene sine. Har vurdert sdsl, men linja mi har blitt nokså god nå, er som en sdsl linje. På en god dag kan jeg lasteopp og ned på 100kB/sec samtig. Eller 130-140 nedlastning. Hvor i distriktet bor du? Lenke til kommentar
Xibit Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Bor på hisøy, kolbjørnsvik. Hva slags hastighet betaler du for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå