Gunder1 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Har dere testet denne her: http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=BEFP767-12 ser den skal ha 12 ms respons edit: ser at den er anal(og) Endret 12. februar 2004 av Gunder1 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 dessverre en den kun 1 benq blandt 17 tommerne og den ble så passe mottatt av dommerne Mer om dette kan du lese på side to, da er du nok halveis vil vi tro Mange som rimer meget bra tydelig at mange skjermer skal ha Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 dårlig gjort, jeg drar om 30 minutter Og jeg er heller ingen rimer.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det jo nesten litt morsomt å skrive når man finner ord som vil rime Selv om mange ikke skal kjøpe ny skjerm vil de nok lese testen fra perm til perm Herr Dahle sier testen er kanskje litt liten men det er fint med litt input og viten Jeg har allerede bestillt min skjerm men jeg gleder meg som en soldat som skal på perm Lenke til kommentar
Bakkenizer Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg er hypp på å kjøpe meg en LCD-skjerm og lurer på om jeg da bør investere i en 17" eller 19" skjerm? Bruker skjermen mest til film og spill (spiller en del CPMA). Er mest hypp på 19" for bruk til film, men vil jeg da bli plaget av nevneverdig ghosting ved spill? Kort oppsummert: Bør jeg vente til 19"-testen eller bør jeg følge rådene i 17"-testen? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Haha dere er gode alle dere som rimer! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Bakkenizer: Har vel mest med din økonomi å gjøre. Lavt budsjett = 17", medium budsjett = 19", større budsjett to 17" LCD med litt håndtverk, STORT budsjett = "proffe" multiskjermer. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 det er lettere å oppdage etterslep på 19 tommer enn 17 tommer og hva av dette kommer: da begge panelene er på 1280 x 1024 og har ulik størrelse på skjermen vil den store ha større avstand mellom pikslene. Dette vil medføre at det er letter å se etterslep. Men les testen først så skal jeg svare bedre Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Kort oppsummert: Bør jeg vente til 19"-testen eller bør jeg følge rådene i 17"-testen? Du må selvfølgelig vente på 19-tommer testen Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 nå er testen ute :-) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 haha, jeg var kjappest. Mine F5 skillz er visst gode, hehe Lenke til kommentar
morara Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Hmmm Klokka r 1500, men jeg ser ikke testen... Forresten har bestilt en Samsung syncmaster 173T. Er den bra? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Helt på slutten vil jeg bare fortelle testen ligger ute, det er det jeg har å melde Jeg trodde jeg ville se en link på fremsiden men der tok jeg feil, iallfall for tiden Hva om noen andre kommer og hinter uansett, jeg tror jeg legger ut linker Første side finner dere her Vi snakkes senere, nå vil jeg lese litt mer Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hmmm Klokka r 1500, men jeg ser ikke testen... Forresten har bestilt en Samsung syncmaster 173T. Er den bra? Trur det ikkje var eit dumt kjøp nei. med tanke på kva plassering den har fått. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Same- Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ble glad når jeg etter en god del "oppdater" så alle de skjermene! Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 husk at det er en egen tråd under diskuter artikler for å snakke om testen da Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Helt på slutten vil jeg bare fortelletesten ligger ute, det er det jeg har å melde Jeg trodde jeg ville se en link på fremsiden men der tok jeg feil, iallfall for tiden Hva om noen andre kommer og hinter uansett, jeg tror jeg legger ut linker Første side finner dere her Vi snakkes senere, nå vil jeg lese litt mer Fælt så god du var til å rime da Lenke til kommentar
Jonisb4ck Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 tror jeg går for nec 1760 NX i og med at jeg spiller en del mest strategi men også cs. Morara; skjermen du bestilte ble testvinner tror den er bra ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå