Tåkefyrste Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 btw. så ut som om at dere hadde det koselig når dere testet Litt spilling og cola gjør alltid godt mellom slagene (les: all skrivingen) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Venter fortsatt i spenning ja Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 stemmer, har ventet i 2mnd nå med å kjøpe skjerm. Lenke til kommentar
Jonisb4ck Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 oivind sa mandag eller tirsdag da må den ihvertfall komme i mårra Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Har du forresten rukket å testet 21" skjermene?Har nettopp bestilt meg en Samsung 213t skjønner du ja, det har jeg. Gratulerer med ny skjerm som er på vei da. Du vil GARANTERT ikke bli skuffet. Det blei eg... har sendt den i retur. Ghosty laggy laggy! WEAAK! og for og ikkje snakke om nye døde pixler for kvar dag! Jippi! Endret 11. februar 2004 av Cornel Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) cornel, synd å høre at den gikk i retur. I 20" og 21" sitter jeg selv å vurderer hva jeg skal ha og har tenkt på 213t flere ganger. Men nå spiller ikke jeg slik du sikkert gjør. Blir mindre og mindre spilling. 213t er ikke en dårlig skjem, men spillere bør fortsatt vurdere 17" Endret 11. februar 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Forresten oivind_dahle: Testet du noen lcd skjermer MED tvtuner? Skal kjøpe en til foreldrene men tenkte eg skulle vente til testen siden det kanskje var en liten sjangse på at du testet en eller to? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 dessverre snow. Vi fikk ikke testet dette. Nå er det opp til hvordan skjermtesten blir mottatt her. Gir det mersmak skal jeg feie igjennom monitorer med tv tunere så snart det lar seg gjøre. Er det andre som har planer om å teste dette og bor i Oslo skal jeg bistå med min kompetanse og de kontakter jeg har opparbeidet meg.... Lenke til kommentar
Børge Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ...skal jeg bistå med min kompetanse og de kontakter jeg har opparbeidet meg.... Bare av ren nysgerrighet; Hvilken kompetanse / kvalifikasjoner er det du kan bidra med i forbindelse med monitor-testing, eller mener du at du kan bidra med erfaring fra testing? Mvh Børge Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Børge: Jeg kan bistå med min erfairing av å gjøre en test, samt selve testingen. Når det gjelder min kompetanse tørr jeg påstå at jeg har kunnskap som er litt over gjennomsnittet:) Og jeg kan snakke med de ulike weshopper og produsenter slik at disse stiller med sine produkter. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Herr Dahles kunnskapsnivå lå langt over middels allerede før testingen. det kan man lett se i hans tidligere innlegg. Tipper nivået har økt kraftig etter å ha vært i kontakt med importører og produsenter, i tillegg til selve testen. Er nok mange som misunner ham for dette. Stå på Dahle.... Endret 11. februar 2004 av Petteram Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Er det noen som vet hva forskjellen mellom iiyama E430 vs E431s er det analog vs digital? Ser de har E430 på tilbud til 3895 på hwb.no? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Gunder1. Ser slik ut fra det jeg kan se. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Og det er vel ikke å anbefale... Lenke til kommentar
Datafyr Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Mr. Dahle; er det stor forskjell på billedkvaliteten om man bruker DVI og D-sub da ? Har selv en LCD uten DVI, og jeg klager ikke akkurat på bildet for å si det sånn så syns det er rart om det er merkbar forskjell på det ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 datafyr Det kommer ann på hvilken skjerm du sitter på. Enkelt modeller har en meget dårlig analog -> digital konverter i skjermen (må ha det siden lcd er digitalt) Noen modeller er fakstisk svært bra her. Nevner produsenter som LG, Eizo, Samsung og Nec (nec har også noen svært attraktive løsninger for lengre avstander på vga kabelen). Men uansett er det en ørliten forskjell på selv de beste. Jeg anbefaller kun skjermer som har dvi. Bildet blir faktisk mye skarper og klarere Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Vi kan si det sånn at hvis du kommer fra crt og går over til lcd med d-sub og bra converter er det ingen problemer, men hvis du bruker skjermen på dvi en stund og så går tilbake til d-sub merker du forskjellen Lenke til kommentar
Jonisb4ck Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ahhhh når kommer testen ? Trodde den skullevære her nå Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) den som venter får se..... siste nytt er at denne kommer mest sansynlig ut i morgen. All honør til Howard som har gjort en kjempe jobb på denne. edit: Beklager at vi har gjort en "valve" på denne her Endret 11. februar 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå