trenchypost Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg har en Pc jeg nylig installerte en tredje CD-ROM i, fra før har jeg stykk pluss 2 harddisker. Dette fungerte jo utmerket i og for seg, men problemet er at maskina har lagt til seg en uvane med å kutte strømmen på helt tilfeldige tidspunkt etter dette. Jeg har en 300W strømforsyning, det slo meg egentlig aldri at den skulle overbelastes eller noe..? Jeg vet det er strømforsyningen som er problemet og antar at den er F*****, ville bare høre om noen har vært borti problemet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Quote: trenchypost skrev (2002-03-13 12:35):Jeg har en Pc jeg nylig installerte en tredje CD-ROM i, fra før har jeg stykk pluss 2 harddisker. Hvor mange HDD har du og hvike andre komponenter har du i din PC (CPU,Hovedkort osv.)? Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 har 2 harddisker (WD 7200rpm), en yamaha brenner og en lite-on CD-ROM fra før - før jeg skulle installere en HITACHI DVD-ROM. Hovedkort er Abit VP6 med en Celeron 800@1200. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Quote: trenchypost skrev (2002-03-13 12:45):har 2 harddisker (WD 7200rpm), en yamaha brenner og en lite-on CD-ROM fra før - før jeg skulle installere en HITACHI DVD-ROM. Hovedkort er Abit VP6 med en Celeron 800@1200. Normalt sett så skal da en 300watt PSU være evig nokk for det utstyret du har. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Quote: trenchypost skrev (2002-03-13 12:35):Dette fungerte jo utmerket i og for seg, men problemet er at maskina har lagt til seg en uvane med å kutte strømmen på helt tilfeldige tidspunkt etter dette. Hvilken tidspunkter kutter den strøm? Det kan være kontakten som du bruker og putter i veggen som kan ha problemer, prøv å bytte strømkontakt hvis du har mulighet for det. Vet at noen har hat problemer med akkurat dette. Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 jaja...kan vel like gjerne kjøpe ny maskin mens man ennå er igang. Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 det KUNNE ha vært kontakten i veggen ja...men lite trolig at det problemet plutselig skal melde seg etter at jeg installert en dvdrom eller hva? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg tror det er strømforsyninga, men kan ikke si dette sikkert. Har dette problemet selv og det meldte seg etter overklokking av gpu, cpu og montering av flere vifter. http://www.buydirect.no har noen bra psu'er (ashima eller a-shit-ma eller hva det nå er, kvaliteten er bedre enn navnet anyway) Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Det er ikke et PSU, men et softwareproblem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå