MDCCLXXVI Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Tjena! Holder på å oppdatere siden min, og i den anledning trenger jeg noen ekserpt-tips. Har laget noen nye fargeprøver, som dere finner her. Hadde satt stor pris på om dere nevnte hvilken/hvilke dere likte best. Hvis dere vil kommentere siden som helhet, så gjør gjerne det også! Mvh Strupstad Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Denne og dennelikte jeg. Men jeg synes egentlig det var best uten det stygge pattern i bg. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Denne og dennelikte jeg.Men jeg synes egentlig det var best uten det stygge pattern i bg. Og resten var.. OK? skal jeg bare fjerne bakgrunnen å begynne å kode den? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Denne og dennelikte jeg.Men jeg synes egentlig det var best uten det stygge pattern i bg. Og resten var.. OK? skal jeg bare fjerne bakgrunnen å begynne å kode den? Mitt tips would be; YES! Likte fargene på de to, men ikke det mønsteret i bakgrunnen. Eller var det pent! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 La meg gjette, du har blitt litt på virka av Spoono.com Veldig kul skygge og mønster metode de bruker der ja. Synes egentlig første sida er litt mer sweet enn den nye... egentlig... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 La meg gjette, du har blitt litt på virka av Spoono.com Veldig kul skygge og mønster metode de bruker der ja. Synes egentlig første sida er litt mer sweet enn den nye... egentlig... er nok litt afected av spoono ja.. måtte bare stjele litt skygge og putte på min egen:) Ellers fant jeg bakgrunne på en eller annen squid side som en kar linka til her for ikke så lenge siden.. mixe og trixe litt med det jeg hadde fra før, og voila! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå