HEE Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hallois. jeg bestemte meg for overklokke i dag mitt kjære radeon 9700 pro (shappire)skulle gjennom gå. økte med 5 og 5 mhz kom til slutt fram til dette Engine clock : 355 Memory Clock : 334 Dette ble for mye for mitt radeon kort så jeg klokket ned igjen og kom til dette. Engine clock : 355 Memory Clock : 324 Som dere ser har jeg satt ned 10 mhz på memory og dette hjalp fikk ikke Artifact`s da. Spørsmål 1: er dette noe bra da ? Overklokkinga tenker jeg på. 2:bruker Artifact tester som følger med omega driverne er denne og stole på ? 3:hva er best når det gjeller overklokkinga Engine clock Eller Memory Clock ? Takker for svar Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Lol har du klokket ned eller? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har selv et R9700 Ikke pro kort fra DELL. Default hastighet på det er 275/275 Hacket bios slik at jeg kunne klokke det og endte opp på 370/297 298 på mem og det kommer Artifacts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå