Shortyboy Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Plassmangel? Sikkert ikke den første som nevner det men hadde jo vært rått med en på hver side av kabinettet da.....? Lurer på når denne blir å finne i prisguiden? Shorty Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Jeg hater å være paragraf rytter men det heter vel ikke " HD på 1 terrabite" Byte = enhet i dataverden, består av 8 bit bite = NORSK: Noe en kan gjøre med tennene ENGELSK: et bet (en del av noe delt opp med tennene) Endret 28. januar 2004 av XtraPlay Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Plassmangel? Sikkert ikke den første som nevner det men hadde jo vært rått med en på hver side av kabinettet da.....? Lurer på når denne blir å finne i prisguiden? Shorty gammelt nytt om bite ehh bytes Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Billigere enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 om eit par år er slike standarprodukter Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Billigere enn jeg trodde. Stusset på det selv. Hvis du kjøper 4x250 giga HD koster det ca 8000-.... Så egentlig spiller det ingen rolle hvilken du kjøper.Borsett fra plass i kabinettet siden den ene er ekstern. Shorty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå