mrflonaldo Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Heisann, Noen som har kjøpt pcspill over nettet (norske websjapper), og har noen å anbefale i pris/positvive erfaringer? Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ja jeg kjøpte BF 1942 og Band of Brothers hos http://www.bestshop.no, Kort oppsumert: Rask levering Fikk det som brev (ikke postoppkrav tull, betalte på nett) Grei pris (Gadd ikke sjekke så veldig om de var billigst) Med andre ord det burde ikke være noe i veien for å bestille spill på nettet. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 www.cdon.com kjapp levering og rett i postkassen Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 www.cdon.com kjapp levering og rett i postkassen Billig frakt i tillegg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 http://www.dvdstrax.no/ anbefaler jeg på det sterkeste om du skal kjøpe til konsoll. Ellers har vi www.cdon.com og www.gamesmix.com Lenke til kommentar
Snask Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 www.zpill.no er heller ikke så ille Lenke til kommentar
Frozen Demon Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Anbefaler også cdon.com, gamesmix er dyrt også prøver de og lure folk med disse såkalte tilbudene sine. Foreksempel: Warcraft III Normalpris: 399,00 Din pris: 179,00 Du sparer: 220,00 Normalpris 399,-!?!?? Det har jo ikke kosta 399,- siden spillet var en uke gammelt. På cdon.com får du samme spillet til 119,-, som da er uten såkalt tilbud. Hvis du sammenligner litt så vil du også se at de fleste spill er en femtilapp eller 2 (eller 3) dyrere på gamesmix enn andre plasser. Konklusjon: Gamesmix er DYRT! Endret 28. januar 2004 av Frozen Demon Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg bestilte på www.elkjop.no Der kjøpte jeg WarcraftIII The Forzen Throne til 299-, Litt dyrt, men grei leveringstid. Bestilte Tirsdag, spillet låg i postkassen hjemme på den følgende torsdagen. DVS 2 dager. Helt Grei webshop Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Så Warcraft 3 på Elkjøp for 49,- kr for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
mrflonaldo Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Var innom elkjøp personlig i dag, og de hadde ikke spillet jeg skal ha tak i. Jeg har ikke visakort, så jeg må nok bruke sånn oppkrav (tull?) Har vært innom cdon.com, de var desverre utsolgt, så tok turen innom gamemix.. men tok samtidig en dvd bestilling fra cdon (to tårn ext. til 350 ekke gale), så kan vi se hvilken som leverer sjappest! Endret 28. januar 2004 av mrflonaldo Lenke til kommentar
Frozen Demon Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg bestilte på www.elkjop.no Der kjøpte jeg WarcraftIII The Forzen Throne til 299-, Litt dyrt, men grei leveringstid. Bestilte Tirsdag, spillet låg i postkassen hjemme på den følgende torsdagen. DVS 2 dager. Helt Grei webshop Elkjop.no er jo dyrest av alt da Lenke til kommentar
mrflonaldo Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Det er greit nok det, for det var ikke mange som hadde spelet jeg skulle ha tak i.. så bedre å få det, og betale noen lapper ekstra, enn å gå å irritere meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå