Jarmo Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Noen som vet om en grei mus/tastatur kombinasjon med laaaang rekkevidde, >7-9 meter ? Helst ikke så dyre saker, brukes til internett og litt spilling Edit: ordblind jeg.....? Endret 30. januar 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Star Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Logitech sine pleier jo fungere greit, over 10 meter også.. Anbefaler Cordless Pro... Koster ca. 500 på komplett.no for den nye norske versjonen. I tillegg følger det jo med en MouseMan Optical mus... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det må vel være bluetooth. Rekkevidden på Logitech sine vanlige trådløse er i alle fall veldig varierende, og jeg tror det har mye å si hvordan omgivelsene er. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Settet som jeg har, Logitech Cordless Desktop Optical fungerer helt fint på en 7-8 meter , men har hørt om mange som har akkurat samme som sliter ved 1-2 meter. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Settet som jeg har, Logitech Cordless Desktop Optical fungerer helt fint på en 7-8 meter , men har hørt om mange som har akkurat samme som sliter ved 1-2 meter. Det kommer helt an på plassering av sender/mottaker enheten, sånn som jeg har min plassert nå, har jeg ca. 1-2meter rekkevidde men den fungerer helt fint opptil 6-7meter (har ikke testet lengre). Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Settet som jeg har, Logitech Cordless Desktop Optical fungerer helt fint på en 7-8 meter , men har hørt om mange som har akkurat samme som sliter ved 1-2 meter. Det kommer helt an på plassering av sender/mottaker enheten, sånn som jeg har min plassert nå, har jeg ca. 1-2meter rekkevidde men den fungerer helt fint opptil 6-7meter (har ikke testet lengre). Jeg har ikke fått noen av de to logitech settene jeg har prøvd til å fungere skikkelig hos meg. Begge fungerer greit sånn til vanlig, men plutselig så blir dekingen dårlig og jeg må flytte på mottakeren. Og ja jeg har prøvd å flytte på den overalt. Men etter at jeg fikk bluetooth mus/tastatur, har jeg aldri opplevd dårlig forbindelse! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Det holder med >6m, nå har jeg sjekket ut avstanden. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Settet som jeg har, Logitech Cordless Desktop Optical fungerer helt fint på en 7-8 meter , men har hørt om mange som har akkurat samme som sliter ved 1-2 meter. har klart opp mot 6 meter...da blir det ustabilt... Bestilt meg bluetooth tastature osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå