//E Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hei! Skulle i dag prøve å legge inn Windows 2000 på en 3 år gammel Compaq Presario 5726 kommmune pc. Jeg lagde boot-diskene, tenkte dette var en lett nøtt å knekke og ante fred og ingen fare; MEN da jeg tok på compaq'en med diskett #1 og cd skjer følgende: Leter tydligvis på disketten som står i i ca 5 sekunder, så kommer denne feilmeldingen Disk 1/0 error. Dermed skjer ingenting. Vet noen hvordan dette problemet kan løses? Er det Compaq som leker tøff, slik at det ikke skal gå an å legge inn andre oprativsystemer enn det som følger med? (windows 98) Takker for svar!! Lenke til kommentar
//E Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Er det ingen som kan gi meg noen råd? Hva betyr egentlig Disk 1/0 error? Endret 28. januar 2004 av TresPAZ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Kan det være Disk I/O error, altså diskettstajonen/kabel har feil/virker ikke ? Har ikke du CD-rom og boota Win 2000 ifra ? Lenke til kommentar
//E Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Windows 2000 cd'e jeg har går det ikke an å boote fra... Noen som vet om noen guider for å lage en bootable windows 2000 cd?' Setter stor pris på all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå