fenris1979 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 www.yahoo.novirussøk og spamfilter bare en liten ting norske yahoo skal legges ned men e-posten vil fortsatt være tilgjengelig. har yahnn.com som spam kasse Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Synes start har dårlig grensesnitt jeg. Men skal du være proff så koster det ikke mange kronene i året for et domene. Hvorfor ikke punge ut med bittelitt i måneden så har du en skikkelig konto med alle fordeler? Du må ikke ha webside med webhotell, men føler du for det og så trenger det ikke koste mer enn 10,- i måneden Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Skal du bruke det til msn messenger kan du ganske enkelt bare ta og adde det hvis du går til microsoft sine hjemmesider! Det kan du vel gjøre med alle typer mail... Hvor gjør man dette? Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg vil anbefale: Fusemail Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 ' date='27/01/2004 : 23:27'] Hotmail=10 spam dagligyahoo=10 spam årlig Syns nå hotmail har forbedret seg! Etter nyttår har jeg fått tilsammen 4spammail på hotmailkontoen.. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Opprettet for kort tid ny no-spam addresse, et av kravene var at den skulle være brukbar via POP3 og SMTP ( Outlook2003 ). portalen.no stengte for en stund siden POP3, og virker nesten som om de har planer om å stenge sjappa si for godt, så jeg fant en annen side, www.hotpop.com , har ikke brukt den så veldig mye, men virker bra, har et par kule aliaser osv. HotPOP har ikke egen webmail, så da må du bruke en 3-parts web-klient ( regner med det er flere av disse som er brukbare ). Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Vil også anbefale deg Start.no, har ingen problemer med den og bruker den daglig til å sende og motta mail med Outlook Express. Det vil fjerne problemet ditt med for lite lagringsplass (tror Start har 30Mb eller noe...) og du kan selvfølgelig sende store vedlegg. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 operamail.com har funket fint for meg i mange år. Samtidigt så har jeg et online.no mail konto som er gratis. vet ikke om de tilbyr dette lenger men det har funket i flerne år for meg uten betalings abn. Men du må huske å sette opp rett i POP3! Bruker mail.online.no for incoming og pop adr. til ISP'en din for utgående. Fungerer flott og man oppfates ofte mer seriøs om man har en online.no el mail adresse. Ikke spør meg hvorfor, men det har vel litt med spam å slikt... Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 epost.no;) selv bruker jeg hotmail:) Lenke til kommentar
TMH Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg anbefaler start.no online og offline epost og nesten aldri spam Lenke til kommentar
tbone Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Skal du bruke det til msn messenger kan du ganske enkelt bare ta og adde det hvis du går til microsoft sine hjemmesider! Det kan du vel gjøre med alle typer mail... Hvor gjør man dette? .NET Passport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå