Lars_Olav_N Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg er på utkikk etter en bedre løsning en Hotmail til å være mailen min. Det jeg er misfornøyd med på hotmail er at den har meget begrenset lagringsplass og jeg synes også den fjerner mye mailer jeg egentlig vil ha. Noen som har noen forslag til hva jeg kan velge som er bedre og kanskje mer likt hotmail? Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) www.yahoo.no virussøk og spamfilter Hotmail=10 spam daglig yahoo=10 spam årlig Endret 27. januar 2004 av [BiGG] Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ikke for å være pirkete, men Hotmail også har både virussøk og spamfilter. (Bruker ikke Hotmail ofte, og jobber ikke for Microsoft). Lenke til kommentar
mrflonaldo Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvorfor ikke velge norskt? Besøk www.start.no Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ' date='27/01/2004 : 23:27'] Hotmail=10 spam dagligyahoo=10 spam årlig Min hotmail 'tullekonto' som jeg bruker for sider man må registreres på o.l. = Masse spam (mindre nå i det siste pga. bra spamfilter) Min private hotmailkonto som jeg kun bruker til venner og 'seriøs mail' = Ikkeno spam Lenke til kommentar
carwash Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg vil bare si meg enig i start.no som et fullgodt alternativ. Masse plass, snille adminer (uten at jeg har noe å begrunne det med) pop og webmail. Om ikke du liker det fulgte det sikker epost med abbet ditt, eller så kan du jo bare melde deg opp som student og få god og gratis mail fra universitetet ditt. Mvh Simen Lenke til kommentar
tbone Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ,27/01/2004 : 23:27]www.yahoo.novirussøk og spamfilter Hotmail=10 spam daglig yahoo=10 spam årlig Også meget fornøyd med denne...6MB på webmail og POP tilgang. Lenke til kommentar
Herm Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har også to Hotmail kontoer, og det funker bra. Unngå å slenge fra deg E-mail adresser overalt så unngår du spam. Start.no er et godt alternativ hvis du vil bytte. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hvorfor ikke velge norskt? Besøk www.start.no Ikke ta start.no.. jeg har det selv. Og jeg vil si at det er menge ganger jeg ikke kommer inn på mailen min i det heletatt. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Du har også Netcom! Ulempen der er at du må gi fra deg telefon nr og addrese Lenke til kommentar
havkol Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 hva med denne? nrkpost Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 http://epost.portalen.no Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) http://epost.portalen.no Det der er det absolutt beste alternativet du kan ha tror jeg.. Du kan velge masse morsomme e-mail adresser, og det fungerer bra! Skal du bruke det til msn messenger kan du ganske enkelt bare ta og adde det hvis du går til microsoft sine hjemmesider! Lykke til.. MVH J Endret 3. februar 2010 av BrokenTomato Lenke til kommentar
tbone Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Skal du bruke det til msn messenger kan du ganske enkelt bare ta og adde det hvis du går til microsoft sine hjemmesider! Det kan du vel gjøre med alle typer mail... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 hotmail er konge. Bruker hotmail til alle registreringer, så får jeg all spam til hotmail adressen. Men alternativ til hotmail? hmm, jeg likte ikke yahoo særlig pga dårlig brukergrensesnitt, men jaja, opp til deg. bedre lagringsplass på yahoo, ja. Start.no er norsk = ikke kult. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det står på sia dær Portalen.no er til salgs http://epost.portalen.no/ Lenke til kommentar
Taita Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Alt er ikke gratis i denne verden. Jeg betaler noem kroner og bruker nameplanet og navnet mitt er da adressa eks [email protected] Koster men funker bra, scanne for virus og fjerner spam også webbasert når jeg er ute i den store verden.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 ja du kan kjøpe url'n portalen.no men fortsatt er epost.portalen.no oppe Lenke til kommentar
mikk Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Uten at jeg vet noe om det. www.mail.com Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Start.no er norsk = ikke kult. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå