Svinty Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hei Jeg skal ha meg ny telefon, det eneste kravet i første omgang er at det er radio på den. Eneste jeg har funnet til nå som er aktuelt er N6610. Syns dog denne egentlig er blitt litt "gammel"... det er verken skikkelig støtte for mms ei heller blåtann. Finnes det andre alternativer enn nokia telefoner med radio?! Lenke til kommentar
geokri Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 sx1 selfølgelig! ble skikkelig overrasket over både lydkvaliteten på radioen og mp3 spilleren Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 HeiJeg skal ha meg ny telefon, det eneste kravet i første omgang er at det er radio på den. Eneste jeg har funnet til nå som er aktuelt er N6610. Syns dog denne egentlig er blitt litt "gammel"... det er verken skikkelig støtte for mms ei heller blåtann. Finnes det andre alternativer enn nokia telefoner med radio?! Nokia 6610 har MMS da... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg må vel si 3200 da.... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Sony Ericsson t610/t630/z600 har radio "Clip-On".. koster rundt 300,- tror jeg.. alle nye nokia har radio.. velg og vrak Endret 1. februar 2004 av kverna Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 skulle vel egentlig diskutert dette i ''mobiletelefoner'', men men... nokia 3200 kan anbefales.. Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Sony Ericsson t610/t630/z600 har radio "Clip-On".. koster rundt 300,- tror jeg.. alle nye nokia har radio.. velg og vrak T610 radioen er virkelig god, har selv brukt mange timer og den har alltid like godt signal... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 HeiJeg skal ha meg ny telefon, det eneste kravet i første omgang er at det er radio på den. Eneste jeg har funnet til nå som er aktuelt er N6610. Syns dog denne egentlig er blitt litt "gammel"... det er verken skikkelig støtte for mms ei heller blåtann. Finnes det andre alternativer enn nokia telefoner med radio?! Nokia 6610 har MMS da... Han sa "skikkelig støtte for mms". Med flere plansjer bilder osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå