Omnikron Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 hei Har en microsoft intelli explorer 3.0 mus som jeg har hatt en stund. Har lenge brukt PS2 kontakten, men når jeg bytter til USB skjer det rare ting etter en stund. Det kan hende at musa plutselig slokker, dvs slutter å virke, akkurat som om jeg skulle ha skrudd av PCen. Laseren slokker helt. Dette skjer uten forvarsel og er veldig veldig irriterende, spess midt i et spill. Det som da kan gå er å ta ut USB kontakten og sette den inn igjen etter kort tid. Da begynner musen å virke igjen. Andre ganger må en restart til. Noen ganger går det og helt fint og uten at dette skjer. Hva kommer dette av? Har MSI KT266A pro hovedkort med de seneste VIA 4in1 driverne installert.... Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 noen forslag? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Prøv flere usb porter. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 gjort det, har for øyeblikket bare to i bruk, skjer samme på begge to. Men kan ikke være no feil med usb portene. Bruker digitalkamera og discman på dem og overføring skjer feilfritt og greit her. Lenke til kommentar
madsopp Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Vet ikke helt hva som er problemet med usb greiene, men jeg kan gi deg ett tips. Bruk ps2 ingangen siden den gjør musen en god del bedre (med "ps2 rate" selvfølgelig) . søk på www.google.com etter "ps2 rate" . gl Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 jau. Jeg gikk tilbake til ps2... eneste jeg kunne gjøre for musa fortsatte bare å slå seg av Lenke til kommentar
ingolf Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hadde akkurat samme problemet på gamle pcen.. Den funket med usb'en lenge, men plutselig begynnte den å kødde seg . Fant ut at det beste var å bruke ps2. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har en kompis med samme hk, samme problem. Gjelder alle usb-enheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå