BluE_fUnc Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 HEi, hver eneste gang jeg prøver og starte opp Star Wars: KOTOR og den dere "crediten" med de små klippa om lucas art's og blabla "vi har laget spillet osv... så kommer jeg til sånn bilde hvor det er bilde av en jedi eller noe deretter blir jeg kasta ut i windows og startbaren min er borte Hva skal jeg gjøre? (ja, jeg har patcha det) Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) *bump* Plz hjelp meg Endret 28. januar 2004 av BluE_fUnc Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Last ned nyeste driveren til skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Det skjer akkurat det samme, rart at dette skal skje på en så bra pc jeg fikser Far Cry liksom med høyeste texture og res uten problemer. Har ATi Radeon 9800 pro 128 mb, 200 GB, 1024 mb ram..... dette burde vel funke? Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Hvofor er det ingen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Er det noen måte å skifte innstillinger på i Kotor uten å gå inn i spillet? I så fall kan du prøve litt der, evt søke litt på google og sjekke forum for kotor, grafikkortet ditt, eller se om det er troubleshooting på hjemmesiden deres. Om ikke noe annet går kan du gi det til meg... Lenke til kommentar
robinlar Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Last ned nye drivere til skjermkortet på http://www.omegacorner.com. Fikk samme problem som deg, og med nye drivere fungerer det supert (Mobility Radeon 9000) Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 øhm... er det meningen at jeg skulle laste ned drivere fra DEN siden ? fant ingen steder på siden jeg kan laste ned Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Lastet ned Denne drivern for Xp ATi Radeon 9800 pro kort da jeg skulle instalere kom det sånn at denne versjonen sannsynelig vis ikke var laget for xp så jeg tok bare continiue i håp om at det skulle funke. Da jeg var ferdig restarta maskinen og jeg gikk inn på SW : KOTOR.... Men *sukk* akkurat samme feilen Har veldig lyst til og spille SW : KOTOR vær så snill og fortsett med å komme med forslag som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
robinlar Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Lastet ned Denne drivern for Xp ATi Radeon 9800 pro kort da jeg skulle instalere kom det sånn at denne versjonen sannsynelig vis ikke var laget for xp så jeg tok bare continiue i håp om at det skulle funke.Da jeg var ferdig restarta maskinen og jeg gikk inn på SW : KOTOR.... Men *sukk* akkurat samme feilen Har veldig lyst til og spille SW : KOTOR vær så snill og fortsett med å komme med forslag som kan hjelpe meg Jeg lastet ned akkurat samme driver som deg, og den funker fint her (XP Home). Men du må avinstallere de gamle ATI driverene og kontrollpanelet først. Når du får den feilmeldingen om at driverene ikke er godkjent av Microcrap er det bare å trykke "fortsett". Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 avinstalere de gammle driverne ? Hvordan gjør jeg det, takk for all hjelp så lang i allefall Lenke til kommentar
robinlar Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 avinstalere de gammle driverne ?Hvordan gjør jeg det, takk for all hjelp så lang i allefall "Legg til/fjern programmer" på kontrollpanelet. Heter ATI Display Driver og ATI Control Panel eller noe sånt. Husker ikke ordrett da jeg ikke sitter hjemme nå. Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 ok... nå har jeg gjort akkurat som du sa, men samme problemet, jeg har Windows Xp Pro Edition Lenke til kommentar
robinlar Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har du prøvd de offisielle Catalyst 4.1 driverene fra ATI? Prøv å last ned en NO-CD patch, det bruker jeg. Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har lastet inn NO CD patch ja, det første jeg prøvde var CATALYST 4.1 driverne før jeg spurte her på forumet.... Lenke til kommentar
robinlar Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Da vet jeg faktisk ikke. Det jeg måtte gjøre for å få det til å funke var å: - Patche spillet til 1.01. - Laste ned Knights of the Old Republic v1.01 [ENGLISH] Proper Fixed EXE fra gamecopyworld. - Nye drivere til skjermkort fra http://www.omegacorner.com - Nyeste DirectX Så lenge ingen av disse punktene fungerer kan jeg dessverre ikke hjelpe deg.. Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 jaja, jeg fikk det ikke til men det gjør ikke noe Kjøpte meg SWG som plaster på såret Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jo det gjør noe! Du går går nemlig glipp av det beste sp spillet som er utgitt kanskje noensinne. Fungerte heller ikke hos meg med 4.1, er tilbake på Omega 3.7 og kommer til å bli der, de driverne har aldri skapt problemer hos meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå