DementedAlbino Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Noen som kan si meg hvordan jeg får fjernkontrollen til TV-Kortet mitt til å virke sammen med showshifter? Har et Winfast TV 2000 XP Expert edition tv kort, så fint om noen har noen tips til hvordan jeg får fjernkontrollen som følger med det kortet til å virke sammen med showshifter. Sliter også litt med å få inn radio i showshifter. Både radio og fjernkontrollen virker fint i programmvaren som fulgte med tv kortet, men foreetrekker showshifter da det har alt jeg er ute etter til min htpc. Lenke til kommentar
CPS Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Noen som kan si meg hvordan jeg får fjernkontrollen til TV-Kortet mitt til å virke sammen med showshifter? Har et Winfast TV 2000 XP Expert edition tv kort, så fint om noen har noen tips til hvordan jeg får fjernkontrollen som følger med det kortet til å virke sammen med showshifter. Sliter også litt med å få inn radio i showshifter. Både radio og fjernkontrollen virker fint i programmvaren som fulgte med tv kortet, men foreetrekker showshifter da det har alt jeg er ute etter til min htpc. 1691396[/snapback] Fikk du noe svar på dette? Sliter også med radio i showshifter (finner ikke kanalene), men har et winfast pvr 2000 kort. Har ikke testet fjernkontrollen enda. Om du fant noen løsning hører jeg gjerne fra deg. BTW: Synes også kvaliteten i showshifter er dårligere selv om jeg setter den på de høyeste innstillingene jeg kan finne. Noen forslag eller tips? -- Corpus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå