olest Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Kjøpte for ikkje lenge sidan, nytt hovudkort, cpu, skjermkort og ram frå komplett. Etter montering vart det innstalert win xp og alt virka greit. Men etterkvart som eg la inn spel og diverse programmer begynte maskina å kødde seg...Midt i en call of duty session slår maskina seg av...uten grunn, og det gjer den på nesten alle spel eg har testa. eg må tilogmed dram ut strømmen og sette den i for i det heile tatt å få starte maskina igjen. Når dette skjer har eg funne ut at cpu ligg på ca 45 grader, og eg kan ikkje forstå kvifor dette skjer... det er jo i alle fall so inn i ****** irriterande...og vis nåken har en ide om ka so kan utgjere d, so ver so snill å svar. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Kjøpte for ikkje lenge sidan, nytt hovudkort, cpu, skjermkort og ram frå komplett.Etter montering vart det innstalert win xp og alt virka greit. Men etterkvart som eg la inn spel og diverse programmer begynte maskina å kødde seg...Midt i en call of duty session slår maskina seg av...uten grunn, og det gjer den på nesten alle spel eg har testa. eg må tilogmed dram ut strømmen og sette den i for i det heile tatt å få starte maskina igjen. Når dette skjer har eg funne ut at cpu ligg på ca 45 grader, og eg kan ikkje forstå kvifor dette skjer... det er jo i alle fall so inn i ****** irriterande...og vis nåken har en ide om ka so kan utgjere d, so ver so snill å svar. Du nevner ikke PSU Det kan hende at den har tatt kvelden. Jeg hadde det problemet at pc restartet og slo seg av helt.... når jeg spilte spill.... Kom fram til at det kunne være PSU og byttet ut med en annen jeg hadde liggende og jeg hadde rett. Det var PSU som var delvis skadet, sendte den inn og fikk en ny i retur..... Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 enten det Jan E. nevner eller så har du for liten PSU (power supply=strømforsyning) Lenke til kommentar
olest Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 hmm...kan hende du har rett...skal teste. Men veit om en som har samme hovudkort som meg bestillt frå samme firma (komplett) som og slår seg av...Forskjellen her er at den maskina er på berre i nokre sekund før den slår seg av Han har fått sitt tredje kort, med feil på alle... Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 hvis det var ''feil'' på alle så tror jeg det er noen av komponentene inni pcen hans som herper hk... Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ole det va cpuen min som va herpa det va kjølinga som ikkje funka. Det e meg han referera t. Lenke til kommentar
drno21 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 kan være lurt å sjekke ut om strømforsyningen din holder mål 360 Watt og 400 Wat burde holde. Har du et skjermkort som bruker mye strøm kan det være lurt å bytte nytt Strømforsyning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå