Nervetattoo Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har problemer med position: relative/float: left/og negativ left verdi. Når du bruker negativ left verdi reserveres i tilleg den plassen den normalt ville tatt, og et element kan ikke flyte over plassen. Det funker jo fint å også bruke negativ verdi på det element for left, men da får du bare flyttet problemet. Det jeg lurer på om det er noen måte du kan få det til å flyte i forhold til hvor elementet før det faktisk befinner seg, om noen skjønner? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Prøv å ha en negativ margin-left istedet. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Funka bra, takkar :-) Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Akk, ja, siden det fungerte for deg, men jeg måtte "leke" meg med litt CSS igjen, tenkte kanskje du hadde noe interesse av det http://home.chello.no/~alexholm/hw.no/positionlek1.html Edit: hmm jau, virker som det er "løst" for min del, fungerer i alle nettlesere jeg gadd å teste i Endret 27. januar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Gikk over til å bruke absolute position på det elementet som var problematisk. Men det funka, på et slags vis med margin-left istedenfor left. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå