Aimshot Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Skal kjøpe pc-spill, krigssim. Men hva skal jeg velge: Battlefield 1942 og Road to rome i en pakke eller Medal of Honor Allied Assault og Spearhead-pakke? Begge koster 449 ,- Begge selges i pakke med nevnte expansion-packer. Svar, noen!! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 det kjem ann på kva du liker. bf er ikkje noe bra på singelplayer, men fantastisk på nett. mohaa har ein svært bra singelplayer del. skal og vere bra på nett (eg har ikkje prøvd) men har ikkje så stor frihet online som bf (med biler,fly,båter osv) personleg så ville eg valgt call of duty men husk på at det kjem ein nye versjon av begge desse spela "snart" Battlefield Vietnam 25.03 Medal of Honor Pacific Assault 19.03 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Multiplayer: Battlefield Single: Tillater meg å anbefale Call of Duty... Forresten: Battlefield koster kr 169 på www.cdon.com. Endret 27. januar 2004 av RikkyRally Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Begge spillene koster 169,- på cdon.com. Hvis du dropper ex.packene slipper du altså å velge! Du får begge for kr.367,-(inkl.frakt). Når det gjelder Battlefield 1942 er det kun multiplayerdelen som er bra. Siden Battlefield Vietnam kommer om kun to mnd.(forhåpentligvis) med bl.a. bedre singelplayer og grafikk, annbefaler jeg deg å vente med kjøp av Bf til "dommen" på begge spillene er klar. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Medal Of Honor.... Meget god singleplayer (ikke prøvd tillegspakker), og multiplayeren er etter min mening enda bedre, med sine tette kamper i små byer. Skaper spenning. Har hørt at BF er dålig SP, men som kjent er det et av verdens beste onlinespill. Du står over et vanskelig valg her ja Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hør på resten av gjengen, vent og se om BF-Vietnam blir noe bra. Men hvis du kribler etter å kjøpe noe så kjøp BF, det er et utrolig bra onlinespill, men SP-delen er bare MP med boter. MoHAA er også veldig bra, men jeg ville valgt BF. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Medal of Honor, helt klart, avhengighets faktoren er sinnsyk + at det er billig. Likte ikke expansion packene Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 BF forever!! Verdens beste online spill! Løp og kjøp! Ikke vent, kjøp BF 1942 nå, og Vietnam når det kommer.. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kjøper du BF, så kan du laste ned Desert Combat som ble kåret til årets beste mod av GameSpy. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Og hva inneholder Desert Combat? Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Desert combat er en Gulf-krigs-mod; jagerfly, moderne tanks, helikoptere ++. Ville gått for bf1942 pga multiplayer. Synes medal of honor blir litt for mye quake, men det er min mening. Kan slenge på linken: DC Endret 31. januar 2004 av Megamann Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jepp, DC er utrolig kult! Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 uten tvil bf 1942- pakken! her får du kanskje litt lammere singelplayer del men utvilsomt 1000-ganger bedre multiplayer del! moh er såpass gammelt og utdatert og ufattelig linært at det ikke byr på noen reel utfordring slik som en god multiplayer-match i bf gjør! bf er riktig nok også gammelt men holder koken som en av verdens beste multiplayer spill... du bør selfølgelig også ta hensyn til hvilken i-nett linje du har... og maskinvare! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Med BF1942 kan du også denge svensker. http://www.silentheroes.se/ (sida er nede akkurat nå). Lenke til kommentar
Zvinx Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Spørs, BF lar deg jo Sole deg i det vakre middelhavet mens du skyter japser fra din oversikt fra luften... Eller du kan jo alltids ta en tur og bade...! Men se her et aldri så lite problem med BF...... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=201552 Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 BF 1942 så klart, har spilt det dritt mye. BF Vietnam blir sikkert minst like fett. Finnes det noen mods til MOH spillene? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 jeg sto også å vurderet hvem av disse to pakkene jeg skulle kjøpe, og jeg kjøpte meg BF 1942 delux edition og har ikke angret enda, det finnes ikke et bedre online spill i dag, velg BF du å og jeg lover deg at du ikke blir skuffet, det er bare så rått å kjøre tanks, fly, båter osv... supert spill Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Gå for BF1942 du La akkurat inn BF1942 + The Road to Rome + The Secret Weapons of WWII, og det er morsomt så langt. Hadde aldri prøvd X-packene før, men de er gode de også Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Battlefield funker ganske enkelt DÅRLIG om du skal spille single player, AI`en er for dårlig. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ja, det er sant, men BF1942 er mye morsommere på LAN enn MOHAA. Det er jo LAN man først og fremst spiller slike spill på. For å si det slik; singleplayer på BF er ikke noe spesielt morsomt engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå