Anterialis Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg får bare kjørt spillet i et lite vindu.. Veldig irriterende, ikkeminst fordi alt blir så lite. Jeg har prøvd å si til konfigurasjonsfila/setupfila at jeg vil ha i fullmodus, men det funker ikke fordet. Noen forslag? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) ttconfig.exe->display edit: kan godt hende denne fila kun følger med ttdpatch? Endret 27. januar 2004 av diskvask Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Ja har gjort det :s Det står på tysk da, men jeg valgte "modus 3 - Vollbild - windows-Mauszeiger" i fanen "Anzeige" og trykket på det jeg tror er tysk for "bruk" nemlig "anwenden". Så trykka jeg på "abbrechen". Men når jeg så startet spillet, kommer det fortsatt opp i et lite pingle vindu som får meg til å lure om jeg trenger briller?? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Kjør spillet i kompatibilitetsmodus for windows 95/98. Du finner disse alternativene på egenskapene til .exe-filen. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har xp da !? Hvordan gjør jeg det da?? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Fant det ut Trenger ikke mere hjelp Takk for forslagene ! Lenke til kommentar
Tammaz Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hvor får man tak i dette spillet? Savner det så inderlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå