asad Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg vurderer nå å kjøpe meg en Thermaltake Extreme Volcano 12 vifte, og overklokke min Athlon xp 2500. Må jeg kjøpe kjølepasta i tilegg for å klare dette? Er denne vifta bra til overklokking? Takker for svar. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du MÅ ikke bruke kjølepasta, men det er serdeles anbefalt! Temperaturen synker mange grader med kjølepasta.. Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Du MÅ ikke bruke kjølepasta, men det er serdeles anbefalt! Temperaturen synker mange grader med kjølepasta.. Hva synes du om den vifta jeg nevnte? har ikke den fått bra omtale? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 joda vifta er bra den, MEN den er ikke støysvak hvis den skal gå på full guffe (som den sannsynligvis skal hvis du skal overklokke) hadde jeg vært deg hadde jeg heller kjøpt en http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CNPS7000ACU den er ihvertfall stille.... og i kobber som leder bra varme vekk fra cpu eller så kan du eventuelt kjøpe en eller annen thermalright kobber ribbe og en papst vifte Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det følger vel noe dritt med kjøleren? Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 det er sterkt anbefalt å bruke kjølepasta. jeg har alldri turt å kjøre noen pcer uten kjøe pasta. jeg vil også anbefale deg artic siver 5, den senket tempraturen på prosessoren min med 5c* fra det drittet som orginalt kommer med water chill. om du skal overklokke så har en venn av meg en xp2500+ med tt volcano11+ som han har montert en 120mm vifte på. den får han klokket veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå