Gå til innhold

Musematte

Anbefalte innlegg

Hvilke av disse mattene gir best glid og egner seg best til spill som cs, unreal, bf 1942 osv..?? er det evt andre musmatter jeg ikke har fått med meg??

noen erfaringer, tips og råd vil bli satt pris på..

jer har forresten microsoft intellimouse explorer 3,0.. jeg har lest at denne skal passe perfekt til icemat... stemmer dette..?? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer til å være en evig debatt mellom hvem som er best av de to. Noen liker det sånn, andre sånn. Jeg hadde begge to. Solgte Icemat`n. Jeg holdt på å bli sprø av den lyden som musa lagde. Jeg liker Func`n bedre. Dessuten mener jeg at Func er større. Mulig det er bare noe jeg innbiller meg. Men hvis du tar å søker på forumet, vil du finne flere diskusjoner om de to mattene. Lykke til med valget. :)

Lenke til kommentar
tror ikke det finnes en eneste pro gamer som sitter med kulemus og blå tøymatta

zero4, ein av verdens beste Quake-spelarar brukar fortsatt ei gammal kulemus.

Og zulg som kom på 2. plass på ESWC i UT 2003 konkuransen brukte ei musmatta

til 20 kr frå Ikea. Dessutan finnest det fleire "pro gamer" musmatter som har tøy

overflate. Det der at ein må ha siste optisk mus og func er meir wannabe pro

gamer tendens enn pro gamer tendens.

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar
Eg har har og driver å prøver ut både icemat, func og steelpad.

Har ei mx500 og ei inetlli explorer v. 4 mus..

Det eg personlig liker best av det eg har testa er func og mx500.

Func matta er den beste musmatta eg har prøvd hittil og anbefaler den på det sterkeste. Fargen blå og orange eller svart på matta er jo valgfritt.. men svart er bedre for optisk mus.

Og mx500 musa sitter perfekt i handa mi, så derfor har dette blitt mitt valg.

Men har hørt rykter om at CPL corp. skal gi ut ei fantastisk musmatte om ikkje så alt for lenge.. den skal eg garantert prøve!!! For å få gamingegenskapene på topp må eg ha det utstyret som passer meg best.

Og som eg ser folk har skreve før, så er det snakk om wannabe pro og kulemus osv. har 1 ting å sei til det STFU!!! ja det er mange som kjøper det nyeste utstyret og bruker det sjølv om det ikkje passer dei best... their bad! tror dei blir pro barre dei har det nyeste utstyret, som ofte proffe gamere har .. *da tar eg en stille latter over kor dumme dei er* FFS Folks! bruk det som dere synst er best .. om det er kulemus eller ei og om det er bordflate.. det er det som du synst er best som teller.. drit langt i kva andre har og synst. GL HF
Lenke til kommentar

¿Skulle stå intelli explorer v. 4, men det forstod alle? joda :)

I allefall ja den er digg på icematen explorer 1,3 og 4; men litt uvant i starten, men det er jo alle musmatter. Synst icemat var eksta special though!

Men eg har prøvd det meste som er laga av gaming utstyr, så eg vil som sagt anbefale func matta og den musa som sitter best i handa di.

Men som sagt tidligere SMAK OG BEHAG!!!

Lenke til kommentar

holder du utstyret oppdatert, holder du aimen oppdatert. Optisk er et must om du skal kunne få ren aim, for kulemus er random. Plutselig vil ikke musa bevege seg pga litt rusk og drit, kan ikke leve slik :)

Jeg har selv MX300 og fUnc, perfekt kombinasjon =)

Jeg sier ikke at du skal kjøpe alle de nye musene som kommer, men jeg anbefaler optisk og en matte basert på noe annet en stoff.

Lykke til. (MX300 er og anbefale, utrolig god kontroll siden den er så liten)

Lenke til kommentar

jeg las første threaden, å gidder ikke å lese resten :) men vil bare si:

Jeg har samme mus som deg, og jeg bruker icemat, det funker genialt.

MEN

func, icemat,steelpad whatever.. alle er GODE musmatter, er bare smak å behag.

jeg anbefaler deg å teste ut forskjellige musmatter hos kompisser eller lignende, så bestemmer du selv.. de musmattene er verldi gode til spilling mm alle sammen.

Lenke til kommentar
holder du utstyret oppdatert, holder du aimen oppdatert. Optisk er et must om du skal kunne få ren aim, for kulemus er random. Plutselig vil ikke musa bevege seg pga litt rusk og drit, kan ikke leve slik :)

Tenkt på at man enkelt og greit kan renske musa av og til? Ikke dumt det! Dessuten har jeg ikke random aim, om musen ikke funker optimalt pga rusk, går det over tid, ergo, man har tid til å renske musen...

Kunne selvsagt kjøp optical mus, men hva er poenget? Den gamle funker som bare det, pluss at jeg ikke liker farten på en optical mus. Sånn er det, enkelt og greit. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har fUnc og Q-pad og mx500 og ms 3.0. Jeg har prøvd forskjellig kombinasjoner over en lengre periode og må si at det ikke spiller så veldig stor rolle på min prestasjon. Likevel liker jeg ms 3.0 bedre enn mx500 for denne passer bedre til min hånd og hvordan JEG liker å holde musen. Jeg bruker Q-pad gamer XXXL fordi jeg liker å spille med lav sens (veldig lav), dessuten har denne fin gli sammen med ms 3.0, og jeg tror ikke den slites så fort som fUnc. Eget motiv er bare et lite pluss :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...