MrDude Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har en logitech mus (dual optic) som har et STORT problem... plutselig farer musen min over skjermen og ender opp i et hjørne, det slutter ikke før jeg tar musen i andre retningen... Musen drar over skjermen i en voldsom hastighet og før jeg rekker å reagere er musen i et hjørne. Når jeg spiller spill som foreksempel CS eller MOHAA begynner personen min å snurre på grunn av dette... veldig irriterende! Jeg har pratet med andre som har optisk mus og det er mange som har dette problemet. Hva skal jeg gjøre... er det noen andre som har eller har hatt dette problemet som kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Optikken er sikkert ødelagt. Ny mus? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 samme problemet med min dual optical ja..veit ikke hva som er problemet..men jeg tror det ikke er uvanlig for å si det slik... Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hadde samme problem med en optisk trådløs microsoft mus. Plutselig forsvat musepekeren ned i venstre hjørne. Veldig irriterende. Reinstallerte windows, og alt har vært 100% etterpå i mange måneder. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 har du sjekket om det er mye støv eller dritt under musen? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 det er ikke mye dritt under min iallefall vurderer IE 4.0 elns...hmm..får man tråd versjonen av den med skinn trekk eller? (må jo være mest harry nerd mulig ) Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 det kan være noe med musmatten det var det som skjedde med min noen muser tåler ikke en spesiell type musmatte=) prøv og skift=) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har lagt merke til at ugjevt "terreng" får musen til å dra seg selv bortover.. Lenke til kommentar
myexplorer Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Samme problem, men tror ikke det er musen som er årsaken, men heller windows . Lenke til kommentar
eln Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Det er nok musen, har selv hatt to microsoft intelli 1.1 å tre Microsoft intelli explorer 3.0 å alle de har dette skjedd med etter en god del gaming Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har også Dual Optical, og hadde dette problemet før. Jeg hadde før en musematte av plast, men ble kvitt problemet når jeg skiftet til tøy matte, aldri hatt problemet igjen... Lenke til kommentar
lodott Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hos meg var det omvendt. Tøymatte = støv = snurring. Men det kommer sikkert an på musen.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 har også hatt det problemet, skal sende den (microsoft wireless optical desktop) inn til komplett igjen. Det er nødt til å være noe galt med musa... Har prøvd det meste mellom himmel og jord, uten hell. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg også Logitec Dual Optical og har opplevd et par ganger at mus-peker løper opp til høyre hjørne. En kompis av meg som har samme mus opplever det ofte. Akkurat nå bruker jeg en musmatte av plast, før brukte jeg en tøy-musmatte, men kan ikke huske å hatt det problemet med plast-musmatten. Kan det være produksjonsfeil i akkurat denne musen siden så mange er plaget med det? Men ellers er det en konge mus Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 har det samme problemet med logitech laptop mus, samme problemet etter reinstall og uten musmatte. begynner å bli irritert. det er kun denne musa jeg opplever det med. lurer på å kjøpe en annen mus... Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 har samme problem med min logitech dual optical i rtcw og mohaa, men har ikke problemer i andre spill. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Ingen som har lagt inn programmet Drunk til deg da? Hehe, artig effekt på de som ikke er så kyndige med en pc. (Har ingen god løsning. Bytt batterier, sjekk at det ikke er noe som ligger i veien for lasere(riper osv), og som sagt sjekk at du ikke har fått noen morroprogrammer) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Dårlig musmatte det var en utslitt everglide-matte, av alle ting!!, som var synderen hos meg, bra at jeg ikke kjøpte ny mus for å løse problemet.... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har Dual Optical, og den funker perfekt med både plast (Everglide Giganta) og tøy (den Clas Ohlsson saken med pupp). Installer MouseWare, og se om du kan stille inn på noe "orientation" greier der. Mulig det hjelper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå