Erik1234 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hei Hver gang jeg logger meg inn på mitt brukernavn i XP, kommer det opp en feilmelding at XP kunne ikke laste ned profilen min og jeg får en nedtellingsklokke fra 30 og ned. Det står også at jeg skal bruke standardprofilen min. Jeg svarer og logger meg inn, men som sagt, så er det bare standard profil. Mitt skrivebordsbakgrunn er vekke og msn-bilder er også vekke. Ikke minst filmklippene til amatørfilmen vår!! Hva er da gale? Jeg ber dere om å hjelpe meg..! Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 En kompis har det samme.. tror nok det er et virus! har du prøvd og oppdatere windows og norton? (om du har antivirus eller norton) eller kommer du ikke så langt? Lenke til kommentar
Erik1234 Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Hvor lenge har han hatt det? Jeg har Norman Virus Control 2002, skal drive en virusscan nå Endret 27. januar 2004 av Erik1234 Lenke til kommentar
DabZor Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ligner mistenkelig mye på Blaster-viruset spør du meg.. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Høres akkurat ut som Novell-nettet der jeg jobber, men der er det en server som har gått bananas da Er du forresten i et Novell/2K nett? Lenke til kommentar
Erik1234 Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Ehm..tror ikke det..men hvordan kan jeg fikse dette problemet?? Og vil jeg fortsatt ha de bildene og videoklippene når det er fikset? Lenke til kommentar
Erik1234 Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg tok i går en virus scan som tok 67 minutter...den fant ingenting og problemet vedvarer! Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei Hver gang jeg logger meg inn på mitt brukernavn i XP, kommer det opp en feilmelding at XP kunne ikke laste ned profilen min og jeg får en nedtellingsklokke fra 30 og ned. Det står også at jeg skal bruke standardprofilen min. Jeg svarer og logger meg inn, men som sagt, så er det bare standard profil. Mitt skrivebordsbakgrunn er vekke og msn-bilder er også vekke. Ikke minst filmklippene til amatørfilmen vår!! Hva er da gale? Jeg ber dere om å hjelpe meg..! Er dette en privat maskin, eller står den i et nettverk? Har det i så fall domenekontroller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Stenges pga dårlig topicbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg