PoleCat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Velg en av nedenforstående: Tar purken feil? [X] Ja [X] Jepp [X] Skulle jeg mene! [X] Det er vel klart. [X] Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) jeg mener at den er ugly fordet.. men samma f*en.. har vel ikke peil på design uansett så.. men den siden var tam.. denne altså Endret 29. januar 2004 av purken Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Den som er så fin? Orginal Fine farger Ryddig og oversiktlig Validerer: Aner egentlig ikkje, orker ikkje skjekke, men antar det med tanke på kem som har laga sida Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) You Purk. Prøve å minke bevel and emboss effecten (Noen av det jeg liker minst når det kommer til web design er å bruke custom photoshop effects) Så etter det kan vi se hva vi bør oppdatere på sida di Puren Web VS Fulu Web Result: Må si Fulu Vinner, men du klarer vel å ta ham neste gang? Endret 29. januar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kommer han til å klare å ta FuLu neste gang? Place your bets, ikke så lenge han bruker WORD ihvertfall [15:46] <Galkjeks> minner meg om ferdig layouten i word bortsett fra menyen :| Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 :lol: Unnskyld spam, og unnskyld om du føler deg truffet galkjeks, vi er fremdeles venner Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Haha Er ikke langt fra "word" da, skriver alle sidene mine manuelt jeg, i Editplus Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 *sende klagebrev til FuLu* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Siden til FuLu var driiitfin! Avslappende design også. Likte bedre Anderswebben som var tidligere. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 ey.. j*vla wannabee designere neida.. =) ok denne posten er ferdig.. ikke svar mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå