Gå til innhold

Vurder designet mitt

Anbefalte innlegg

LINK

Hello! Bare lurte på hva dere synes om siden min..

Tips til forbedringer og tips til åssen jeg kan få satt inn et textfelt i "tekstfeltet" blir motatt med en sterk takk :) (ikke iframe.. hehe)

Jeg setter også pris på om dere kunne hjulpet meg og funnet en font som passet inn i menyen.. Prøvde veranda, men det så j*vli ut!

Anders!

Endret av purken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, må ærlig inrømme at det ikke var så mye jeg likte med det i det hele tatt :|

* Masse _STYGGE_ borders, den på han fyren (deg?) nede i hjørnet tar kaka.

* Teksturene suger enda saftigere.

* Menyen er direkte ulekker i ekkle farger på "trådene", OG jeg har sett noe ganske så likt før, dog MYE bedre gjennomført.

* FARGENE MANN, fargene.

* Bittepitteliten.

Dette er slakt, ja, men jeg er ihvertfall ærlig. :)

EDIT: überstygg header.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Vanskelig å si, på en måte liker jeg designet, men emboss'en ble litt for kraftig. At teksten på innholdet er et bilde (mulig dette bare er en presentasjon av hvordan layout med tekst kunne sett ut), bilde som tekst er aldri en god ting på internett.

Bredden på innholdet virket kanskje noe smått.

Designet tillater seg kanskje ikke dynamisk høyde, siden dette vil bryte med UCLA karen på venstre side. Det er mulig du må bruke iframe/php include&css overflow så ikke innholdet strekker seg mer i høyden enn tillatt.

Om du absolutt må ha bilde med tekst, så må du passe på å ha alternative muligheter å få tilgang til teksten, slik som denne siden forklarer http://www.stopdesign.com/also/articles/replace_text/

Et eksempel:

<div class="tekstbilde">
<span class="hide">samme teksten her som du har i bildet</span>
</div>

CSS koden vil da gjøre teksten usynelig/tatt ut av layout, mens bare bildet er synelig. Klassen tekstbilde inneholder width og height på bildet, samt background-image og relaterte egenskaper. Klassen hide trenger du bare display: none; på.

Men totalt på jordet var det ikke, trengs bare litt mer arbeid i mine øyne ;)

Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

FuLu: var inne på siden din her nå, og må si at det var litt av et syn, den var vel en av de beste sidene jeg har vert innpå. Ikke for mye effekter eller såkalt "støy" fin og enkel, men samtidig nokså utfyllende.....

Har ikke noe med denne Topicen, men bare måtte nevne det.. :)

siden

Lenke til kommentar

:scared: Må si det var et stort tilbakesteg fra nåværende Anderswebben ...

Må være ærlig her å si at det er noe av det mest harrye jeg har sett på leenge. :roll: Dette skyldes overdreven bruk av bevel and emboss, merkelig fontvalg med stygge patterns og mye vinkler som ikke passer godt sammen.

Plassproblem og bruk i praksis kommer til å være problemer her, vil jeg tro. :ermm:

Litt lite i 1280x1024?

Anyways, keep the creativity coming! :thumbup:

Lenke til kommentar
FuLu: var inne på siden din her nå, og må si at det var litt av et syn, den var vel en av de beste sidene jeg har vert innpå. Ikke for mye effekter eller såkalt "støy" fin og enkel, men samtidig nokså utfyllende.....

siden

:blush: takker :green:

Lenke til kommentar

siden

Når jeg er sint, irritert eller oppskaket, går jeg inn på siden til FuLu og faller inn i en dyp transe av behagelige følelser. Den siden trenger "Most comfortable site of the web"-award.

Topic; Dette er en major setback for deg selv. Det du har nå er 1000 ganger bedre. Dette var skittent, rotete og rett ut stygt.

Lenke til kommentar

siden

Når jeg er sint, irritert eller oppskaket, går jeg inn på siden til FuLu og faller inn i en dyp transe av behagelige følelser. Den siden trenger "Most comfortable site of the web"-award.

Topic; Dette er en major setback for deg selv. Det du har nå er 1000 ganger bedre. Dette var skittent, rotete og rett ut stygt.

ja den er liksom GOD :)

Lenke til kommentar

jeg spør på et annet forum.. lol

hvis dere mener at siden til hm ja den som blir diskutert her er fin, er definitivt dette et sted som ikke er egnet for meg!! (mener selv at fonten ser fucka ut og hele siden ser dårlig ut.. hehe) sier ikke dette for og boikotte eller noe, men fordi jeg mener det..

Anders!

EDIT: Menyen var bra laget..

Endret av purken
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

hvis dere mener at siden til hm ja den som blir diskutert her er fin, er definitivt dette et sted som ikke er egnet for meg!! (mener selv at fonten ser fucka ut og hele siden ser dårlig ut.. hehe) sier ikke dette for og boikotte eller noe, men fordi jeg mener det..

Anders!

Da gleder jeg meg til å se din side ferdig...

Lenke til kommentar

Anders!

Neivel, la være å høre på folk med mer erfaring og peiling en deg, sånn kommer du langt ja :roll: Klart du kan ha din egen mening, men pokker heller, den er GAL :p

"Yes, you are entitled to your wrong opinion."

:no:

EDIT: Vi er ikke en smule bitter etter et lite blodbad av et slakt, er vi?

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

:omg: Nej, det tror jag inte på, å nei det tror jag inte på...

Det kan du ikke mene seriøst. Selv om det er lov å ha egne meninger, finnes det grenser.

Og det sier jeg fordi jeg mener det. :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...