que Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 I følge databutikken.com står det under Socket A hovedkort at WD og nForce Chipsettet krangler. Noen som har hørt om dette andre steder? Selv har jeg et NF7-S v2.0 HK og 7 WD disker (og en Seagate). Riktig nok er kun to koblet til selve HK-kontrolleren, men har ikke hatt noen nevneverdige problemer med disker. 4. Western Digital harddisker virker ikke tilfredstillende med hovedkort som har nForce2-chipset. Denne feilen viser seg på Western-disker med varierende firmware-versjon, det går derfor ikke å peke på spesifike modeller. Det kan altså virke i noen tilfeller, men risikoen at det ikke gjør det er for stor for at vi skal kunne anbefale denne kombinasjon. Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har også nForce 2 og to 80gb WD SE disker. Ikke noe trøbbel her. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har en Western digital 120gb... fungerer fint den på ABIT NF7-S v2. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 har 2 stk WD 80GB SE som funker knall på MSI K7N2.. har også hatt flere wd disker på dette hk uten problemer.. Lenke til kommentar
que Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Ja, som jeg trodde... vil gjerne like å se kildene til databutikken på akkurat det her. Jeg jobber et sted hvor vi også selger WD disker. Leverandøren vår har ikke nevnt noe til oss tidligere, men tok kontakt med dem (venter på svar). En annen ting er at kundene våres som har vært og sjekket databutikkens sider vil jo vite noe om dette, før de handler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå