soundwall Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Er det noen muligheter/software som muliggjør at jeg kan share en brenner på en maskin og brenne fra en annen maskin via 100mbit nettverk? - s Lenke til kommentar
sof Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 du kan godt dele brennern som en cdrom, men du må sitte "lokalt" for å brenne på den (eller fjernstyre maskinen via VNC e.l.) Du kan godt brenne filer over nettverket, men du burde ikke gjøre det på f.ex. 24x... hold deg til lave brennerhastigheter. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 går jo fint med 24x over ett 100mbit nett. 3,6MB/sek går da flotters. -- Knutz Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Forstår at jeg kan dele den ut som cdrom... Tenkte mere i retning på en "faket" aspi driver eller noe slikt som kunne koble opp en sharet brenner SOM brenner. (slik at evt brennesoftware tror dette er en lokal brenner). -s Lenke til kommentar
Cadger Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Søk litt på freshmeat.net. Hvis du har Linux på den så vet jeg det finnes noe software der som gjør at alle på et nettverk kan bruke en brenner. Lenke til kommentar
sof Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 jeg sier ikke at det ikke går, jeg sier at man _bør_ ikke brenne på høye hastigheter... driver noen og kopierer over det samme nettverket, kan det jo skje at man ikke får full båndbredde til brenningen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Quote: Cadger skrev (2002-03-13 14:19):Søk litt på freshmeat.net. Hvis du har Linux på den så vet jeg det finnes noe software der som gjør at alle på et nettverk kan bruke en brenner. Joda, men tror det er snakk om Windows OS her :smile: Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Joda. Windows klienter... men np og sette opp en linuxburk.. trenger mere info :wink: -s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå