Gunder1 Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 Hei noen som kan hjelpe meg? kjøpte meg et EpoX kha+ 266a her om dagen. Når jeg starter opp vises alle tempraturer i post, samt inne i bios. Men når jeg instalerer tempprogrammet som fulgte med, får jeg etter restart: finner ikke "ic", så programmet vil ikke starte. Har også lastet ned motherboard monitor 5, det viser alle volt målingene, men ingen temp. Sisoft Sandra viser tempen, men jeg kan jo ikke drive på og starte "hu" hele veien. Noen som kan hjelpe. Gunnar Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 30. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2001 Tabbe, programmet jeg fikk med hovedkortet samt lastet ned var ikke 2000/ xp kompatibelt. Men nå er det kommet en beta på "motherboard monitor 5.1". Så nå får eg prøve på ny. Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Quote: On 2001-10-26 08:16, Gunder1 skrev:Hei noen som kan hjelpe meg? kjøpte meg et EpoX kha+ 266a her om dagen. Når jeg starter opp vises alle tempraturer i post, samt inne i bios. Men når jeg instalerer tempprogrammet som fulgte med, får jeg etter restart: finner ikke "ic", så programmet vil ikke starte. Har også lastet ned motherboard monitor 5, det viser alle volt målingene, men ingen temp. Sisoft Sandra viser tempen, men jeg kan jo ikke drive på og starte "hu" hele veien. Noen som kan hjelpe. Merkelig dette her - jeg har igrunn det samme problemet på min notebook, den eneste måten jeg kan finne temp'en på prosessoren på er å bruke Sandra, ingen hardware-overvåkningsprogrammer funker... Så hvis noen vet om noen bra programmer er det bare å spytte ut ... :wink: Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 31. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2001 Javel, her er kansje svar til kansje noen andre her. Jeg trodde det bare var til å instalere prog og resten skulle gå av seg selv, da alle volt målingene kom frem etter installasjonen. Men jeg måtte jo gå inn på hver "sensor" og configurere frem til de rette sensorene i programmet MotherBroad Monitor 5.1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå