ftv88 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hei Jeg har et problem, pc'en min slår seg plutselig av når jeg spiller eller holder på med noe. Jeg tror det er for at pc'en blir for varm, men jeg har mange kabinett vifter, noen blåser inn og andre blåser ut. Jeg har et Abit kd7-g hovedkort, og en cpu på xp 2600+ og ei cpu vifte som går OPP til xp 2600+, syns dere jeg skal få ny vifte? hva kan jeg gjøre? Fredrik Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvor varm blir prosessoren din? Hvis den ligger rundt 40 - 60 grader (amd tåler 85), er det ikke noe å bekymre seg over... Hvis det er noe feil med minnet, har pc'en en tendens til å reboote eller få blåskjerm etc. Kjør memtest... Strømforsyningen din kan også være for svak... Lenke til kommentar
ftv88 Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 cpu'en er ikke så varm tror jeg, tror det er hovedkortet som er varmt... kjøpte nettopp ny strømforsyning på 450W med 2 vifter så den holder! hvordan kjører jeg memtest ? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 med kabinettvifter pleier ikke akkurat hket å bli for varmt, hvertfall ikke så det er noe problem, men skader ikke å prøve selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå