Thoma_S Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Bare satt litt med T610 til kameraten min... Også så jeg leeenge på den firkanta greia over joysticken.. Og øverste høyre hjørnet var blått... Ikke noe annet... Jeg irriterte meg kraftig over dette... HVA ER DENNE TIL ??? Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ikonet kalles "skrivebordsikon" i min bruksanvisning. Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 men hva er den lille blå der god for ??? Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Vet ikke hvorfor den blå er der..men når jeg tar joysticken til høyre så kommer jeg til skrivebordet...kanskje derfor? Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 ingen andre som veit ??? jeg er skikkelig irritert Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Skal nok bare vise at man er inne i menyen, og har highlightet et ikon der. "Trykk på joysticken for å komme til menyen" altså. Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 ja men det må jo være et eller annet... Det øverste høyre hjørnet lyser liksom blått... Det MÅ jo indikere noe.... Kom igjen! noen! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 mener du i venstre hjørne øverst, der er det blått over deknigs sceissen.. Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 nei.. Nederst i midten over joysticken Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 trenger du psykolog ? ser du blir lett irritert (tenker på signaturen din ) neida bare tuller Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 jge blir veldig fort irritert... hehe... Nei.. ble ikke så jævli irritert over den mobilgreia... men jeg bare MÅ vite hva den har for nytte Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ikonet som en helhet skal bare indikere at du er på skrivebordet. Ganske meningsløst egentlig. Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 men herregud er d så jævli viktig å vite om dn blåe tingen er godt for no? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Det er som en tredje softkey vel. Betyr at visst du trykker ned joysticken så kommer du inn på menyen. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 jge blir veldig fort irritert... hehe... Nei.. ble ikke så jævli irritert over den mobilgreia... men jeg bare MÅ vite hva den har for nytte Signaturen din blir jo litt feil...samme signatur blir jo brukt hvis du legger noe inn på hardware.no sitt forum...så signaturen gjelder ikke bare for amobil sitt mobilforum.... Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 nei.. men ærlig talt... det finnes vel ikke noe som heter www.asykkel.no ? eller www.atv.no ? Det finnes så mye dumme ting å skrive .... Når man skriver hvilken sykkel man har og hvilken Tv man har kan man lure... off topic men.. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har du prøvd å ringe SE på supportpå 815 00 840, kan jo hende at de vet det...... Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det trengs vel ikke så mye hjerneaktivitet for og forstå at det skal forestille menyen med et ikon merket. Altså slik ikonene blir når det står forklaring oppe på skjermen. Den er blå, fordi det hadde vert litt rart hvis den hadde vert hvit og resten blått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå