opticus Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hallo godtfolk hvordan mekker man booting av os fra en nettverksstasjon når man har en bootrom på nettverkskortet? vil gjerne ha et system uten hdd og tenkte dette må da være genialt, dette er et mini itx prosjekt. jeg har en server stående også, regner med det er noe som må gjøre med dhcp servern eller noe sånt... vil gjerne kjøre windows på denne lille boksen. noen forslag? Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 WINNT32.EXE fra I386 mappen på Windows CD'en kan boote med diskett. Men det finnes et par andre måter og, men det er litt mer avansert og det gidder jeg ikke skrive Lenke til kommentar
opticus Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 ehhh? jaha, men den fila er jo ikke windows, den er bare en bitteliten bit av windows. det der vil jo ikke hjelpe meg en meter Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 kan jo hende det funker. enn hvis du legger denne fila på diskett da som er bootbar? hva skjer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå