Gå til innhold

Hvilken rase?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir trolig the Alliance. Kommer den norske sammenkomsten opp, velger jeg utifra hva som er mest populært. Har noen andre liknende karakter-kombinasjoner, velger jeg en annen, for at vi skal komplettere hverandre best.

 

Quicko's Karakterer:

 

Thrakag the Squasher: Dwarven Warrior.

 

Thrakag var som de andre dvergene, han jobbet i minene og brydde seg pent lite om de andre rundt seg. MEN, etter at de Forlatte kom seg unna de Udøde, og allierte seg med Hordene, så han ingen annen utvei enn å ta seg sammen og kjempe for et lyst fellesskap. Disse gjøremålene starter så fort han har fått et par runder mjød på den lokale kroa.

 

Grunnet hans egoistiske, selvsentrerte bilde, kvalifiserer han ikke til å bli kalt Paladin. Han sloss feigt, som oftest på avstand, men kan ty til en klubbe så diger, at to hender kreves.

 

Andre ferdigheter: Jobber også som smed, miner og skredder (lær)

 

Alt. 2: Thráin Orcnose: Gnome Rogue

 

Thráin er denne tidens Petter Smart; en genial, men ekstremt distre oppfinner. Livet hans er ensporet, selv om han også dyrker nydelige petuniaer. Gnomen er en ektefødt pingle, men kan sloss på avstand og snike seg rundt. Han bruker nyeste teknologi, muskedundre, til å pepre løs på motstanderne.

 

Han er en god mann, med en positiv innstilling og strålende humor. Selv om han ikke passer i frontlinjen, kan Thráin fortsatt gjøre nytte for seg.

 

Andre ferdigheter: Alkymist, samle urter og ingeniør-relaterte oppgaver

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Skal nok lage meg flere tror jeg, men her er de jeg har planlagt å få i gang så fort som mulig.

 

Tauren Hunter: En sterk kriger som foretrekker å reise alene i skogene og over slettene for å finne vilt og jakte på. Han er en manisk tilhenger av "drep kun det du trenger til mat, osv" og om en dverg, alv, orc, undead eller et annet vesen forsåvidt så mye som krummer et blad på en blomst uten videre planer for å spise den eller bruke den til medisin, vil han snarest sørge for å kjøre en stor stokk opp i nesen til vedkommende.

 

Human Paladin: Han skal være mer eller mindre snill, men har et litt deprimerende syn på hvem de "gode" er. Han hater undead som pesten og har heller ikke mye til overs for andre raser. Han ser på det som sitt kall å lede sine venner ut i skauen for å slakte alle som står i det ondes tjeneste.

 

Har også tenkt å skaffe meg en dark elf og en dwarf. Men det får bli senere.

Lenke til kommentar
her har du lista mi:

 

1. Human Paladin(Male)

2. Dwarf Hunter(Female)

3. Night Elf Druid(Female)

4. Dwarf Mage(Male)

5. Tauren Shaman(Male)

6. Night Elf Priest(Male)

7. Tauren Warrior(Male)

8. Orc Warrior(Male)

Du er klar over at man trolig ikke kan ha en character fra begge faksjonen (Alliance & Horde) på samme server?

Can the same account have both a Horde & Alliance character on the same server?

 

This is still being looked at and is one of the many things that will be tested during the beta.

 

Fra battle.net WoW forumet.

Lenke til kommentar
her har du lista mi:

 

1. Human Paladin(Male)

2. Dwarf Hunter(Female)

3. Night Elf Druid(Female)

4. Dwarf Mage(Male)

5. Tauren Shaman(Male)

6. Night Elf Priest(Male)

7. Tauren Warrior(Male)

8. Orc Warrior(Male)

Du er klar over at man trolig ikke kan ha en character fra begge faksjonen (Alliance & Horde) på samme server?

Can the same account have both a Horde & Alliance character on the same server?

 

This is still being looked at and is one of the many things that will be tested during the beta.

 

Fra battle.net WoW forumet.

Legg merke til at jeg skrev "TROLIG"

Lenke til kommentar
ja, det kan bli litt trøtt...

 

men jeg kan forstå hvorfor, hvis de ikke hadde gjort det slik i f.eks. DAoC, så hadde R vs R blitt ekstremt plaget med spioner og slikt kan jeg tenke meg..

Nå blir det jo sansynligvis ikke faction vs faction PvP bortsett fra i spesielle instanced omeråder da... så vet ikke om det hadde blitt så stort problem. Dessuten klarer vel folk å finne ut hva som skjer på den andre siden uansett hvis de først vil det.

Endret av purpledonkey
Lenke til kommentar
her har du lista mi:

 

1. Human Paladin(Male)

2. Dwarf Hunter(Female)

3. Night Elf Druid(Female)

4. Dwarf Mage(Male)

5. Tauren Shaman(Male)

6. Night Elf Priest(Male)

7. Tauren Warrior(Male)

8. Orc Warrior(Male)

Du er klar over at man trolig ikke kan ha en character fra begge faksjonen (Alliance & Horde) på samme server?

Can the same account have both a Horde & Alliance character on the same server?

 

This is still being looked at and is one of the many things that will be tested during the beta.

 

Fra battle.net WoW forumet.

Legg merke til at jeg skrev "TROLIG"

Ja, og det står ikke at det TROLIG vil blir sånn... Står bare at det ikke er bestemt. Veldig pirkete av meg kanskje :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...