Mima Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hei Jeg trenger jeg hjelp til å finne ut hva jeg trenger for å få disse tingene til å funke sammen , tenker da på omformere mellom slange og ting (nipler ?). ting=blokk , vanntank og radiator Alle blokkene er Maze 4 (3/8") , mens radiatoren og pumpa er Aqua computer. Vanntanken er en NC Bay reservoir. jeg har alt annet ! Hva trenger jeg av omformere ? Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hm.....så vidt etter min egen erfaring kjører AC 3/8 som standard dim på alle sine produkter....så isåfall trenger du ingen omformere i det hele tatt...bare standard 3/8 slange.... HVis du mete 4 3/8 dimm så aner jeg ikke...men det høres "vannvittig"(haha...døv spøk, I know =) megasuperkembo stort ut spør du meg...isåfall hør hos en rørleggerforettning ellr no... Lenke til kommentar
Mima Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 helt sikker på det ? takk , btw Lenke til kommentar
Mima Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 dette er delene : NC bay reservoir Maze 4 cpu blokk (3/8 eller 1/2 ?) Maze gpu blokk Maze NB blokk AC aquastream pumpe AC airplex 240 Tygon slange hvilke dimensjoner !!? hva trenger jeg av nipler ? Må ha svar ! Lenke til kommentar
Mima Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 *bump* mhm.... Hvis jeg bestiller alt i 1/2 bortsett fra pumpe og radiator. Kan jeg da kjøpe noe for å få dem over i samme dimensjon ? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 jepp! Kjøper kit for det på netconnection! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 bruk 10 mm tygonslange den passer på alle da den er så flexibel at det ikke er noe problem å utvide den, bruker den selv både på de delene som har 10 mm , 12 mm og på eheim pumpa. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Kuriyama 3\8"ID slangene går fiiiiint innpå 1\2"nippler hvis du bare tar de under varmt rennende vann,også treer de du på mens slangen er fleksibel og varm.Også sitter de noe sinnsykt når de blir kjølt ned... Endret 28. januar 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
Mima Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 okei.... så tipset er: Alle blokkene i 1/2 og raddis og pumpe i 3/8. Jeg har kuriyama 3/8 fra før.....4 meter faktisk Noe mer jeg trenger ? bortsett fra div klemmer og y-ledd osv. NC bay reservoir Maze 4 cpu blokk (3/8 eller 1/2 ?) Maze gpu blokk Maze NB blokk AC aquastream pumpe AC airplex 240 Kuriyama 3/8 SANT ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå