teez Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Hei jeg oppgraderte nylig til windows xp prof. Jeg trenger et nytt isdnkort siden mitt gamle har ingen drivere til det. Noen råd? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Hvilket kort er det du har? Det kan hende du kan finne drivere som fungerer på kortet ditt, dersom du ser hvulken produsent som har laget brikkesettet på kortet. På modem kort er der ofte slik at brikkesettet er av en og samme type, men benyttes av flere produsenter. Tilsvarende Nvidia brikkesett på skjermkort. _________________ Byggeren [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-03-13 10:48 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg har et dynalink isdn kort (det heter også ASUSCOM), og det funker helt strøkent med de nyeste driverne. Ikke det at jeg skjønner helt forskjellen på et bra og dårlig ISDN kort. så lenge det kan koble seg til internet og laste ned/opp så er vel det akkurat det samme hvilket merke det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå