damien13333 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hei!!!! jeg har en router som jeg har litt problemer med!!!! den kjører NAT det betyr at jeg ikke finner den rette ip eller noe !! å det virker ikke med å skrive www.whatsmyip.com for den stemmer heller ikke!!!!! når jeg setter opp en server med den ipen jeg finner på www.whatsmyip.com så finner ingen den!!! noen som kan hjelpe meg eller??? takker ! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hmm, hvor mange iper har du tilgjengelig fra ISP? Hvem ISP har du? Hvis du har NGT så har du bare en utgående ip og det skal være riktig den du får på f.eks www.showmyip.com osv. Har du åpnet porter for serveren din da? Hva slags server er det? Lenke til kommentar
pantrax Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Det er nok garantert bare en feilkonfigurering med dine port forwards i ruteren. Avhengig av hvilken service du vil kjøre, så må disse forwardes til pc'n bak ruteren som skal ta seg av dette. Enten det eller DMZ, men det burde være alles siste utvei med mindre du vet hva du gjør. IP adressen som du får ifra www.whatismyip.com stemmer nok ganske sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå