Gå til innhold

Nygegynner på Bærbare.

vihovde

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg en brukt bærbær maskin, men sååå grønn som jeg er på dette området :blush: så er jeg LITT usikker på hvordan strøminnstillingene skal være. Etter en tids bruk, fikk jeg beskjed om å plugge i strømforsyningen... Så når jeg hadde rotet frem denne, så slår maskinen seg helt av. Kan noen her tipse om hva jeg må gjøre ? Kommer hovedsaklig til å bruke maskinen som en "stasjonær" PC...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Kan du være litt mer spesifikk om hva du trenger hjelp til?

Ok... Skal prøve. Hvordan vil du anbefale at Strømalternativene i Kontrollpanelet i Windows XP skal stilles inn. Som nevnt tidligere, så antar jeg at maskinen vil bli stående hjemme 90% av tiden tilkoblet strøm fra veggen.

Lenke til kommentar
Du kan konfigurere hvordan den skal oppføre seg når den er tilkoblet strømnettet:

f.eks.

Slå av skjerm: etter 1 time

Slå av harddisker: aldri

Sett i ventemodus: etter 1 time

Sett i dvalemodus: etter 4 timer

er det slik du mener?

Jepp. Problemet er at når maskinen er på med strømforsyningen innkoblet, så maser den om at strømnivået er kritisk ??? Trodde at så lenge strømmen var koblet i, så skulle vel det holde... Akkurat, nå slo den seg HELT av :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...