vihovde Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har nettopp kjøpt meg en brukt bærbær maskin, men sååå grønn som jeg er på dette området så er jeg LITT usikker på hvordan strøminnstillingene skal være. Etter en tids bruk, fikk jeg beskjed om å plugge i strømforsyningen... Så når jeg hadde rotet frem denne, så slår maskinen seg helt av. Kan noen her tipse om hva jeg må gjøre ? Kommer hovedsaklig til å bruke maskinen som en "stasjonær" PC... Lenke til kommentar
Swampen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Kan du være litt mer spesifikk om hva du trenger hjelp til? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Kan du være litt mer spesifikk om hva du trenger hjelp til? Ok... Skal prøve. Hvordan vil du anbefale at Strømalternativene i Kontrollpanelet i Windows XP skal stilles inn. Som nevnt tidligere, så antar jeg at maskinen vil bli stående hjemme 90% av tiden tilkoblet strøm fra veggen. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Sett instillingene på bærbar Lenke til kommentar
Swampen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du kan konfigurere hvordan den skal oppføre seg når den er tilkoblet strømnettet: f.eks. Slå av skjerm: etter 1 time Slå av harddisker: aldri Sett i ventemodus: etter 1 time Sett i dvalemodus: etter 4 timer er det slik du mener? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Du kan konfigurere hvordan den skal oppføre seg når den er tilkoblet strømnettet:f.eks. Slå av skjerm: etter 1 time Slå av harddisker: aldri Sett i ventemodus: etter 1 time Sett i dvalemodus: etter 4 timer er det slik du mener? Jepp. Problemet er at når maskinen er på med strømforsyningen innkoblet, så maser den om at strømnivået er kritisk ??? Trodde at så lenge strømmen var koblet i, så skulle vel det holde... Akkurat, nå slo den seg HELT av Lenke til kommentar
rscue Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Noe er galt med maskinen eller strømforsyningen, kan hende det hjelper å bevege pluggen som går inn i pcen, så om det hjelper.. RScue Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Noe er galt med maskinen eller strømforsyningen, kan hende det hjelper å bevege pluggen som går inn i pcen, så om det hjelper.. RScue TESTER Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Noe er galt med maskinen eller strømforsyningen, kan hende det hjelper å bevege pluggen som går inn i pcen, så om det hjelper.. RScue TESTER FUNKER BRA NÅ... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hva slags maskin kjøpte du? Lenke til kommentar
rscue Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 og hva betalte du??? RScue Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hva slags maskin kjøpte du? Toshiba Satellite P4 2.8Ghz Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 og hva betalte du??? RScue Penger Sånn ca. 10000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå