Ernie Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Norge søker om WRC-rally Så er det endelig klart. Norges Bilsportforbund og Rally VM Invest AS har inngått en avtale om å sende en søknad for rally på WRC nivå i Norge. Les artikkelen her Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 det kan bli tøfft, lurer på hvordan enkelte spanske førere vil takle det. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Som Carlos Sainz mener du? Vel... du ser jo hvordan han greide seg i Monte Carlo. Endte slik det: Om ikke det ender slik i Norge, så går de sikkert ut i grøftene eller krasjer i trær Edit: bokstavkjeks Endret 27. januar 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 synes den heller burde vert i Larvik jeg .. på gamle E-18 langs Farrisvannet (folk som har kjørt der vet hvorfor) Lenke til kommentar
PorscheTurbo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg synes det blir sikkelig tøft å ha rally i Norge, vi har jo alt det som trengs synes jeg, jeg synes Norge kunne ha vært en av de beste stedene å ha rally. Lenke til kommentar
audunr Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det har jo lenge vært snøkledde Norway-baner i bilspill, så da er det vel på tide at folk får kjøre her på ordentlig. MVH Audun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg