O. B. Lix Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Har et problem at hver gang jeg skal restarte eller slå av ved "start->slå av datamaskin->slå av" (eller start på nytt), så må jeg gjøre dette 2 ganger. Det er som ikke jeg har gjort noe 1. gang! Vet om flere som opplever dette på XP. Det har ikke alltid vært sånn, til å begynne med var det nok med 1 gang, så det nok noe software-greier med XP... Er det noen som kan hjelpe Edit: Etter intensiv søk på weben, fann jeg ut at det er ad-watch/ad-aware som hadde skylden... En oppdatering til build 1.81 løste saken... Men: etter oppdatering og en ny scan fann ad-aware 89 nye spy-j*vler Endret 28. januar 2004 av O. B. Lix Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Tror du må begynne å klikke NEI på flere pop-up greier på nettet så ikke noen suger deg for tellerskritt Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Joda, jeg svarer konsekvent "nei" på alle slike spørsmål, men jeg har ikke slått av cookies - til det er det for mange fordeler jeg vil beholde... Setter min lit til Ad-watch og Norman... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå