cwerner Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Skal koble resetknappen, ledsene og høytalern til hovekortet, men jeg har ikke manualen til hovedkortet mitt, (Msi MS-6577) men jeg har manualen til MS-6575. tilkobingene der er den samme som på hovedkortet mitt. Men jeg lurer på om det kan skje noe ille hvis jeg kobler det om feil?' trenger hjelp!! er litt iriterende å måtte høre etter om dataen er på eller ikke Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Skal koble resetknappen, ledsene og høytalern til hovekortet, men jeg har ikke manualen til hovedkortet mitt, (Msi MS-6577) men jeg har manualen til MS-6575. tilkobingene der er den samme som på hovedkortet mitt. Men jeg lurer på om det kan skje noe ille hvis jeg kobler det om feil?' trenger hjelp!! er litt iriterende å måtte høre etter om dataen er på eller ikke Det kan ikke skje noe sånn VELDIG ille.. tror jeg... Er jo bare sånn 1 volt og slik der.. Det er jo bare å prøve Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) litt kjipt hvis jeg fucker hele hovedkortet da! Endret 27. januar 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 1. Ta en titt på msi.com.tw for opplysninger om hovedkortet 2. De fleste koblingene står på hovedkortet, rundt pins'ene. Forøvrig er det ikke så mye som kan gå galt. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Det er absolutt ikke noe farlig å koble noen av disse feil. Det eneste som skjer, er at PC-en ikke starter, eller at IDE-lysene ikke lyser/blinker. Det er bare å prøve seg fram... Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 1. Ta en titt på msi.com.tw for opplysninger om hovedkortet 2. De fleste koblingene står på hovedkortet, rundt pins'ene. Forøvrig er det ikke så mye som kan gå galt. Jeg har sjekket på MSI og hovedkortet... finner ingenting om hovedkortet og jeg har sett på pinsene, det står ingenting der Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Det er absolutt ikke noe farlig å koble noen av disse feil. Det eneste som skjer, er at PC-en ikke starter, eller at IDE-lysene ikke lyser/blinker. Det er bare å prøve seg fram... Ok, takk for svar alle sammen! Jeg skal prøve og koble det til litt senere idag! Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Har nå kobla til alle kontaktene som det sto i manualen, og det funka nesten helt fint, pwr-knappen og reset-knappen funker. Led lyset brukte en 3-pins kontakt, så den passa ikke, men jeg tok hd-led'n og kobla til der hvor pwr-led'n skal være, dette funka fint! Takk for alle svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå