Gå til innhold

Farlig?

cwerner

Anbefalte innlegg

Skal koble resetknappen, ledsene og høytalern til hovekortet, men jeg har ikke manualen til hovedkortet mitt, (Msi MS-6577) men jeg har manualen til MS-6575. tilkobingene der er den samme som på hovedkortet mitt. Men jeg lurer på om det kan skje noe ille hvis jeg kobler det om feil?'

trenger hjelp!! er litt iriterende å måtte høre etter om dataen er på eller ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal koble resetknappen, ledsene og høytalern til hovekortet, men jeg har ikke manualen til hovedkortet mitt, (Msi MS-6577) men jeg har manualen til MS-6575. tilkobingene der er den samme som på hovedkortet mitt. Men jeg lurer på om det kan skje noe ille hvis jeg kobler det om feil?'

trenger hjelp!! er litt iriterende å måtte høre etter om dataen er på eller ikke

Det kan ikke skje noe sånn VELDIG ille.. tror jeg...

Er jo bare sånn 1 volt og slik der.. Det er jo bare å prøve :thumbup:

Lenke til kommentar
1. Ta en titt på msi.com.tw for opplysninger om hovedkortet

2. De fleste koblingene står på hovedkortet, rundt pins'ene.

Forøvrig er det ikke så mye som kan gå galt.

Jeg har sjekket på MSI og hovedkortet... finner ingenting om hovedkortet og jeg har sett på pinsene, det står ingenting der

Lenke til kommentar
Det er absolutt ikke noe farlig å koble noen av disse feil. Det eneste som skjer, er at PC-en ikke starter, eller at IDE-lysene ikke lyser/blinker. Det er bare å prøve seg fram...

Ok, takk for svar alle sammen!

Jeg skal prøve og koble det til litt senere idag!

Lenke til kommentar

Har nå kobla til alle kontaktene som det sto i manualen, og det funka nesten helt fint, pwr-knappen og reset-knappen funker. Led lyset brukte en 3-pins kontakt, så den passa ikke, men jeg tok hd-led'n og kobla til der hvor pwr-led'n skal være, dette funka fint!

Takk for alle svar!! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...