SpecialUnit69 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg lurer på å bestille dette fra microplex... Raidmax FU868WS Miditower kabinett Sunbeam Rheobus SBRHBUK3SI viftestyring Cutting Edge PSU-mod "Neon Blue" Div. katoder, småting Høres dette greit ut....noen endringer...har ikke så mye erfaring... Skal bare "freshe" opp kabinettet litt..... Og holder det med 300W strøm til : 2 harddisker, CD brenner, DVD spiller og 4 stk 80x80 vifter?? Håper på svar Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 300 w skal nok være nok.. de psu moddene ser ganske fete ut.. jeg kuttet bare hull jeg -- hvilke katoder skal du ha? Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Lurer litt på et par Lazer LED's fra Sunbeam...vil ikke "overdrive" så veldig Går for blått og grønt, siden kabinettet blir levert med blått/grønt lys på viftene... Kanskje en Meteor Light med blålys Får kikke litt på utvalget.... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 legg inn noen bilder når du er ferdig da Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Blir sikkert bra, anyway; det er sikkert ikke dumt og satse på en litt kraftigere PSU, man vet aldri - og kanskje du en gang skal fyre inni enda mer stasj Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Forrsten...er det noen av dere som vet prisene på frakt og porto på det jeg skal bestille??? Det er ikke oppgitt vekt på noen av delene! Det burde de begynne med....litt irriterende når prisen blir høyere enn forventa.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 ca 150kr ... Posten er ****** meg dyre nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå