8pelota Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Broren min sier at han har AMD 4ghz, men jeg vet at det ikke går ann å kjøpe det ennå..... Han sa at han kjøpte den på komplett.no, men jeg fant ingen ting der... Han pleier å snakke mye dritt, så jeg trur ikke på han/eller jeg vet at det ikke er sant!!! Jeg mener skjøll at han har liten IQ.... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Om han ikke har maximegasuperkjøling så lyver han så det renner av ham.... Lenke til kommentar
8pelota Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Om han ikke har maximegasuperkjøling så lyver han så det renner av ham.... Han har ikke maximegasuperkjøling.. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Broren min sier at han har AMD 4ghz, men jeg vet at det ikke går ann å kjøpe det ennå..... Han sa at han kjøpte den på komplett.no, men jeg fant ingen ting der... Han pleier å snakke mye dritt, så jeg trur ikke på han/eller jeg vet at det ikke er sant!!! Jeg mener skjøll at han har liten IQ.... ja jøss spørr han om hva slags kjøling han bruker a Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Det er umulig å få tak i en 4Ghz AMD såvidt jeg vet. Nå er jeg riktignok ikke sikker på hvor langt du kommer med flytende nitrogen men det er det vel så og si garantert at broren din ikke har. Tipper han har en rundt 2Ghz eller noe Lenke til kommentar
8pelota Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Han har vannkjøling sier han.. men vet ikke om det går da heller... Endret 27. januar 2004 av 8pelota Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Om han ikke har maximegasuperkjøling så lyver han så det renner av ham.... Han har ikke maximegasuperkjøling.. bare sånn for info jeg har aldri hørt om noen amd på over 4 Ghz-.. og iallefall u-overklokka... dette finns ikke, det skal jeg love deg....! Det finns P4`er som er overklokket såpass, men ikke mange... Og det er med nitrogenkjøling... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Nei lol. Skal love deg at han ikke har 4ghz AMD. tull å tøys... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Slike tråder burde slettes moderatorer.... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du har en dum bror Eller i alle fall en naiv bror Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Vanvittig meningsløs tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg