Suppelars2k Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg er bare nødt til å skyte inn: de "bruker-mods" som er utnevnt sitter alle på ganske store datakunnskaper, så jeg FATTER ikke hva dere klager på... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 noe skal man da klage på.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 QUOTE (stigen1 @ 01/02/2004 : 17:42) Nå får det være nok!!!! Nå bruker du Snowdog og i tillegg Snekker'n som eksempler, for hva? Dekke over at du ikke er like populær her. Greitt nok det at du ikke takler det, men ikke skyv andre foran deg på den måten. Tror at forumstyret bør vurdere din søknad som modarator på nytt.Dette er ikke noe personlig angrep rettet mot deg, da jeg ikke kjenner deg. Men når du går på andre enkeltpersoner, er du ikke troverdig som moderator. Jeg bare nevner at snekker`n ikke er så veldig populær på andre norske hardware forum og IRC kanaler. Hva er galt med og understreke dette? Og jeg har jo ikke sagt noe negativt om snekkern.. så jeg skjønner ikke helt hvorfor du oppfører deg som du gjør. Og snowdog (Eller mario som jeg pleier og bruke).. Hva har jeg sagt om han? Jeg snakker med SnowDog daglig i OT om masse ting så hvorfor skulle jeg si noe negativt om han? og hva er det du evt ser på som negativt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 QUOTE (stigen1 @ 01/02/2004 : 17:42) Nå får det være nok!!!! Nå bruker du Snowdog og i tillegg Snekker'n som eksempler, for hva? Dekke over at du ikke er like populær her. Greitt nok det at du ikke takler det, men ikke skyv andre foran deg på den måten. Tror at forumstyret bør vurdere din søknad som modarator på nytt. Noen som har glemt pillen sin i dag, ja. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er faktisk enig med Stigen1. CFD's siste synes jeg var svært lite proff, og passer ikke seg når man er moderator. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 QUOTE (psilocybe @ 01/02/2004 : 17:50) QUOTE (stigen1 @ 01/02/2004 : 17:42) Nå får det være nok!!!! Nå bruker du Snowdog og i tillegg Snekker'n som eksempler, for hva? Dekke over at du ikke er like populær her. Greitt nok det at du ikke takler det, men ikke skyv andre foran deg på den måten. Tror at forumstyret bør vurdere din søknad som modarator på nytt. Noen som har glemt pillen sin i dag, ja. saklig.... Å påpeke at Snekker'n er upopulær fant jeg veldig lite relevant til denne saken. Det var snakk om moderatorer, men begynner for alvor å innse hvilket aldersnivå det er på enkelte her. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Gjør brukermoderatorene jobben dårlig, så bruk den fine knappen som heter 'Report', og skriv en velformulert klage. Har de ingenting positivt å bidra med, regner jeg med at forumstyret kutter ut hele konseptet og begraver det som en dårlig idé. For min del kan jeg ikke se at de gjør en slett jobb, ei heller at de fremstår som dårlige 'forbilder'. Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 QUOTE (stigen1 @ 01/02/2004 : 17:56) QUOTE (psilocybe @ 01/02/2004 : 17:50) QUOTE (stigen1 @ 01/02/2004 : 17:42) Nå får det være nok!!!! Nå bruker du Snowdog og i tillegg Snekker'n som eksempler, for hva? Dekke over at du ikke er like populær her. Greitt nok det at du ikke takler det, men ikke skyv andre foran deg på den måten. Tror at forumstyret bør vurdere din søknad som modarator på nytt. Noen som har glemt pillen sin i dag, ja. saklig.... Å påpeke at Snekker'n er upopulær fant jeg veldig lite relevant til denne saken. Det var snakk om moderatorer, men begynner for alvor å innse hvilket aldersnivå det er på enkelte her. Du vet at du ikke må være på forumet, ikke sant? Lenke til kommentar
dp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Gef er 16år hvis jeg ikke tar HELT feil... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 QUOTE (dp @ 01/02/2004 : 18:09) Gef er 16år hvis jeg ikke tar HELT feil... Jupp, er 16år (snart 17), men ser ikke problemet i at jeg er det...har ingen problemer med at folk vet det heller, står i profilen min Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Dp skrev:bare jeg som tror at snekkern ble litt arg når han ikke ble mod? Hvor ser du at jeg er arg? Og hva vet du om hvilke tillbud jeg har fått og hva jeg har svart på disse?? Skjønner egentlig ikke hvorfor du forfølger meg og kritiserer meg uansett hvor jeg poster . Dette med tanke på at du for kort tid siden sendte både PMer og msnèr med bønn om hjelp til det meste, nå er du plutselig verdensmerster Så til CDF. skjønner ikke hva min popularitet på andre forum har med saken å gjøre, jeg er stort sett bare her og på ocshoot og der var jeg i diskusjon med den på dette forumet så berømte TEDDY07 som påstod jeg jukset i 3d mark fordi jeg ikke kjørte alle testene, så vidt meg bekjent så er det få eller ingen som kjører annet enn spilltestene. Jeg har ikke behov for å bli tilbedt verken på det forumet eller her men registrerer at enkelte ikke er istand til å takle at andre får litt mer oppmerksomhet enn dem selv. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg vil komme med en beklagelse hvis det virker som jeg hang ut CFD, vi har derimot ordnet opp på PM, og alt er i den skjønneste orden. Mine innspill har vært basert på misforståelser. Jeg tror og håper han vil gjøre en god jobb. Dette forumet er av høy kvalitet, og det er heller ingen grunn til at det ikke skal fortsette å være det. Til dere som har svart usaklig på mine innspill, har jeg ingen kommentar til. Lenke til kommentar
dp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) QUOTE (Snekker`n @ 01/02/2004 : 17:14) Dp skrev:bare jeg som tror at snekkern ble litt arg når han ikke ble mod? Hvor ser du at jeg er arg? Og hva vet du om hvilke tillbud jeg har fått og hva jeg har svart på disse?? Skjønner egentlig ikke hvorfor du forfølger meg og kritiserer meg uansett hvor jeg poster . Dette med tanke på at du for kort tid siden sendte både PMer og msnèr med bønn om hjelp til det meste, nå er du plutselig verdensmerster Så til CDF. skjønner ikke hva min popularitet på andre forum har med saken å gjøre, jeg er stort sett bare her og på ocshoot og der var jeg i diskusjon med den på dette forumet så berømte TEDDY07 som påstod jeg jukset i 3d mark fordi jeg ikke kjørte alle testene, så vidt meg bekjent så er det få eller ingen som kjører annet enn spilltestene.Jeg har ikke behov for å bli tilbedt verken på det forumet eller her men registrerer at enkelte ikke er istand til å takle at andre får litt mer oppmerksomhet enn dem selv. jeg skrev at jeg TROR du er arg. vanskelig for deg? du sipper jo ****** meg mer enn en 2åring som har mistet lollipopen sin. med bønn? når begynte du å røyke hasj? og fortell meg når jeg utnevnte meg selv som verdensmester. Endret 1. februar 2004 av dp Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 QUOTE (Snekker`n @ 01/02/2004 : 18:14) Så til CDF. skjønner ikke hva min popularitet på andre forum har med saken å gjøre, jeg er stort sett bare her og på ocshoot og der var jeg i diskusjon med den på dette forumet så berømte TEDDY07 som påstod jeg jukset i 3d mark fordi jeg ikke kjørte alle testene, så vidt meg bekjent så er det få eller ingen som kjører annet enn spilltestene.Jeg har ikke behov for å bli tilbedt verken på det forumet eller her men registrerer at enkelte ikke er istand til å takle at andre får litt mer oppmerksomhet enn dem selv. Jeg har aldri sagt at det har noe med denne diskusjonen og gjøre ,men du har helt rett i at jeg hintet til diverse brukere på andre hardware forum i norge. Det er jo heller ikke så mange ,så jeg regner med at du skjønner hva jeg mener. Men det har ikke noe med dette og gjøre ,men jeg ville gjerne forklare grunne til at DP spurte om du ble Arg. Jeg ser ikke hva som kan være så farlig at det regnes som et personangrep. Så mener du (som er den som ble "angrepet") at jeg skrev noe negativt om deg? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 QUOTE (dp @ 01/02/2004 : 18:17) QUOTE (Snekker`n @ 01/02/2004 : 17:14) Dp skrev:bare jeg som tror at snekkern ble litt arg når han ikke ble mod? Hvor ser du at jeg er arg? Og hva vet du om hvilke tillbud jeg har fått og hva jeg har svart på disse?? Skjønner egentlig ikke hvorfor du forfølger meg og kritiserer meg uansett hvor jeg poster . Dette med tanke på at du for kort tid siden sendte både PMer og msnèr med bønn om hjelp til det meste, nå er du plutselig verdensmerster Så til CDF. skjønner ikke hva min popularitet på andre forum har med saken å gjøre, jeg er stort sett bare her og på ocshoot og der var jeg i diskusjon med den på dette forumet så berømte TEDDY07 som påstod jeg jukset i 3d mark fordi jeg ikke kjørte alle testene, så vidt meg bekjent så er det få eller ingen som kjører annet enn spilltestene.Jeg har ikke behov for å bli tilbedt verken på det forumet eller her men registrerer at enkelte ikke er istand til å takle at andre får litt mer oppmerksomhet enn dem selv. jeg skrev at jeg TROR du er arg. vanskelig for deg? du sipper jo ****** meg mer enn en 2åring som har mistet lollipopen sin. med bønn? når begynte du å røyke hasj? og fortell meg når jeg utnevnte meg selv som verdensmester. OOOOOG der hadde vi spora av laaaangt uten for tråden! Ta dette på PM folkens! Lenke til kommentar
dp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 QUOTE (Tacritan @ 01/02/2004 : 17:18) QUOTE (dp @ 01/02/2004 : 18:17) QUOTE (Snekker`n @ 01/02/2004 : 17:14) Dp skrev:bare jeg som tror at snekkern ble litt arg når han ikke ble mod? Hvor ser du at jeg er arg? Og hva vet du om hvilke tillbud jeg har fått og hva jeg har svart på disse?? Skjønner egentlig ikke hvorfor du forfølger meg og kritiserer meg uansett hvor jeg poster . Dette med tanke på at du for kort tid siden sendte både PMer og msnèr med bønn om hjelp til det meste, nå er du plutselig verdensmerster Så til CDF. skjønner ikke hva min popularitet på andre forum har med saken å gjøre, jeg er stort sett bare her og på ocshoot og der var jeg i diskusjon med den på dette forumet så berømte TEDDY07 som påstod jeg jukset i 3d mark fordi jeg ikke kjørte alle testene, så vidt meg bekjent så er det få eller ingen som kjører annet enn spilltestene.Jeg har ikke behov for å bli tilbedt verken på det forumet eller her men registrerer at enkelte ikke er istand til å takle at andre får litt mer oppmerksomhet enn dem selv. jeg skrev at jeg TROR du er arg. vanskelig for deg? du sipper jo ****** meg mer enn en 2åring som har mistet lollipopen sin. med bønn? når begynte du å røyke hasj? og fortell meg når jeg utnevnte meg selv som verdensmester. OOOOOG der hadde vi spora av laaaangt uten for tråden! Ta dette på PM folkens! sikkert noen som stjal 3-hjuls sykkelen hans.. han er tydeligvis litt nærtagende.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 DP , på hvilket grunnlag kan du si du tror jeg er arg?? har ikke ytret noe som helst her i denne posten som skulle indikere det, og finner du noe så vis til det. Når jeg så sier du tror du ble verdensmester på kort tid er jeg ikke den eneste som har uttalt dette. PS: røyker ikke hasj , holder meg til rød mix Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) stigen1: Synes du skal ta det litt rolig etterhvert. Hvis du leser om hvordan moderatorer velges, er det ikke slik at man søker. Det er forumstyret som oppsøker de brukerene de selv mener passer for jobben. Jeg skjønner egentlig ikke engang hva du kjefter på CFD for jeg. Virker nesten som om du bare hetser han fordi han er har fått tittelen Medlem-mod, og ikke for at han har gjort noe galt, som jeg forresten har problemer med å se at han har. Hvis det er tilfelle at du kjefter på han pga av tittelen hans, skulle jeg nesten tro at du selv er ute etter å få en slik stilling, og henger fyren ut av ren misunnelse. Ikke vet jeg... Men å holde på slik som du gjør nå, vil bare skade ditt "rennomé" på forumet, og skal jeg si min mening om saken, bør du prøve å ligge denne ballen død for din egen del! Prøv også å se det fra CFD sin side (kalles empati); han får plutselig en helt ny rolle å sette seg inn i her på forumet. Han må plutselig forholde seg mer diplomatisk og nøytral for ikke å skade hw.no sitt rykte. Dette er ingen lett jobb, selv om man kanskje skulle tro det. Så jeg vil derfor be deg tenke deg litt mer om og gjerne lese gjennom retningslinjene for forumet. Der det blandt annet står at man skal respektere moderatorene på forumet! Endret 1. februar 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Og nå slutter vi mobbingen og personhetsen her, takk ! Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Kenny000: Hvis du gidder å lese hva som ble skrevet over her så hadde du sluppet denne lange unødvendige posten, vi har skværet opp, og jeg har beklaget i all offentlighet, noe mer du ønsker da? Endret 1. februar 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg