Fro Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 I morgen er dagen. Kan ikke vente til og spille Halo og de andre spillene jeg skal kjøpe meg! Blir sweet.. Noen andre som skal kjøpe seg i morgen? Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Til opplysning leste jeg i VG i dag at Spaceworld skal starte en liten lanseringsfest i avdelingen i Torggata i Oslo i kveld. Mener å huske at "festen" starta i 22-tiden, og den første XBoxen blir solgt nøyaktig klokken 00.00. Så har de åpent et par timer utover natta. Blir det kaos der mon tro? Lenke til kommentar
Killer joe Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 For å si det pent:jeg er ikke overbevist av denne x-boxen til MS....prøvde dead or alive3 på den i går...jeg har psx med tekken 1,2,3, like bra slåssing der(litt dårligere grafikk,javel.nei holder meg til putern min jeg) Lenke til kommentar
Fro Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg har ikke prøvd DoA3 så jeg kan ikke si noe om gameplayet. Og jeg har hørt at det er en smak sak, enten så liker du Tekken best, eller DoA serien. Grafikken er i hvert fall mye bedre! :smile: Prøv noen av de andre spillene, Halo f.eks. Så blir du kanskje mer overbevist :smile: Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg skal kjøpe i morgen, gleder meg mer enn en 5 åring på lille julaften!!! Lenke til kommentar
Fro Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Today is the day. Fikk ikke sovet så mye i natt at det gjør noe :razz: Jeg gleder meg også som en unge på julaften! :smile: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Fro Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Don't be rude :smile: I love my box and all my 5 games!! Kjempe bra spill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå