enden Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 anbefaler å bruke em ikke % Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Tror dette skal funke: <? mysql_pconnect("mysqlhost","user","pass") or die ("Problemer med databasetilkobling"); mysql_select_db("database") or die ("Problemer med databasetilkobling"); $result = mysql_query("select * FROM `wh_jamming`"); while($r=mysql_fetch_array($result)) { $song=$r["song"]; echo "$song"; } ?> Endret 28. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Nei, men enkelte retningslinjer fins, som hvorfor man bør unngå Verdana. Det må være den _minst_ overbevisende henvisningen jeg noengang har fått. Jeg er ikke helt enig i at webdesign kan sammenlignes med «kunst». Når man lager en webside, er man vel interessert i at designet skal falle i god jord hos så mange som mulig. Vel, det kan du vel forsåvidt si. Med det tenker jeg at du mener at et kunstverk skal rettes mot et spesilelt publikum i stedet for allmenheten. Det samme _kan_ også gjelde webdesign såklart. Men jeg er med på hvor du vil hen. Selv om jeg kunne sagt mye mer, lar jeg det ligge der. Dette blir litt for ødeleggende for trådstarter. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Tror dette skal funke: <? mysql_pconnect("mysqlhost","user","pass") or die ("Problemer med databasetilkobling"); mysql_select_db("database") or die ("Problemer med databasetilkobling"); $result = mysql_query("select * FROM `wh_jamming`"); while($r=mysql_fetch_array($result)) { $song=$r["song"]; echo "$song"; } ?> tusen takk, ser ut som det virker Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) den derre "skifte font str." tingen din funker ikke helt som den skal. Iaf ikke i opera 7.23.. Anbefaler deg å bruke den som finnes på http://alistapart.com .. hvis du leter litt rundt der, under CSS, så funder du 'style switcher' elns.. Den bruker cookies og javascript og hele sullamitten for å få det til å funke, og for å få borowseren til å huske innstillinger fra den ene siden til den andre.. Endret 28. januar 2004 av Strupstad Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) rart, jeg har opera 7.23 selv og den fungerer fint her Edit: hvis det er denne du tenker på, så er det den jeg bruker Endret 28. januar 2004 av Eksos Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 rart, jeg har opera 7.23 selv og den fungerer fint her På førstesiden ja.. men den husker ikke instillingene når du går til "about".. prøv denne.. funker meget bra: http://www.alistapart.com/articles/alternate/ Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) oi, det er nok jeg som har fucka noe. Font tingen virker ikke i det hele tatt på about siden Edit: Nå virker det, hadde faktisk glemt å include javascriptet på about siden Endret 28. januar 2004 av Eksos Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hvis jeg velger feit stor skrift, så husker den det ikke 'throughout the site'... tror du må lage noe coockie based.. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Nei, men enkelte retningslinjer fins, som hvorfor man bør unngå Verdana. Det må være den _minst_ overbevisende henvisningen jeg noengang har fått. Her har du en til, som viser hvordan Verdana-baserte websider vises på plattformer uten Verdana (f.eks. Linux). Bitstream Vera Sans, Trebuchet MS og Arial (Unicode MS) er som regel langt mer kompatible skriftvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå