Eksos Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 link Siden ser vaffal "perfekt" ut i IExplorer 6.0 og Opera 7.02. Sliter litt med et php script tho, det som henter mp3 info fra mysql databasen. (current song) Ca. halvparten av gangene siden blir oppdatert får jeg feilmeldingen Warning: mysql_pconnect() [function.mysql-pconnect]: Link to server lost, unable to reconnect in /hsphere/local/home/jonenet/jon-e.net/mp3te/mp3.php on line 2 Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /hsphere/local/home/jonenet/jon-e.net/mp3te/mp3.php on line 3 Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: A link to the server could not be established in /hsphere/local/home/jonenet/jon-e.net/mp3te/mp3.php on line 3 Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /hsphere/local/home/jonenet/jon-e.net/mp3te/mp3.php on line 4 Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /hsphere/local/home/jonenet/jon-e.net/mp3te/mp3.php on line 4 Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /hsphere/local/home/jonenet/jon-e.net/mp3te/mp3.php on line 5 Er det mulig at jeg viser en melding (feks mp3 info could not be loaded) når den ikke klarer å hente infoen fra databasen? takker for alle svar. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Veldig grei side,, likte ikke helt bakgrunnsfargen tho, men d er sikkrt smak & behag.. Er litt usikker på dn mouseoveren, Men alt i alt,, du har fått til en grunge feel her altså.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Ja, dette så jo bra ut hvertfall i Opera 7.23 og IE6, IE5x så blir ikke innholdet sentrert, mens bakgrunnsbilde er sentrert. I Mozilla/Firebird så er det noe rart med overskriften på høyre kolonne. Mozilla og IE5.x "skjermskudd" Edit: glemte å nevne, kunne vært ide å hatt litt mere padding på venstre og høyre side, så at teksten ikke kommer for tett med "border" ? Endret 27. januar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 au ble litt overraska over at den så bra ut i mozilla men ikke i ie5 jaja får prøve meg litt frem tusen takk for bildene btw Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Vakkert! Steike fin header (i like teh skies ) En rar ting jeg la merke til tho.. Det var en usedvanlig treig sideswitching. Liksom, når jeg trykker på about så ser jeg den der loade-bar'en nede i IE. Den blir kjapt ferdig. Men ingenting skjer :| Så venter jeg litt, ingenting skjer.. Så tar jeg et vanlig museklikk på et tomt område på siden og da tar det kanskje 2-3 sek SÅ er jeg innpå about-siden. Syns det var veldig rart. Er det bare hos meg? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Ganske bjutiful den fine fargekontraster. Ang. mysql problemet hadde kansje noe som dette funka: hvis det er en IF linje inni der en plass, så kan du bytte ut den med if (!resten av koden) { echo DinFeil Altså, legg inn et utropstegn helt fremst forran klammene () EDIT: Er egentlig litt vanskelig å si noe uten å se koden... Endret 27. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Her snakker vi! Digger den stilen! - litt plass på sidene til "testing"-teksten? König header! Den var virkelig smooth! Gydd typografi! Link @ clickART? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Fett! Einaste eg vil sette fingeren på er at sida bør ikkje strekke seg heilt til bunnen. Avslutt ved "footeren".. Ellers - veldig,veldig über! Digger den stilen! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Fett! Einaste eg vil sette fingeren på er at sida bør ikkje strekke seg heilt til bunnen. Enig arve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Dette ser pent ut! Litt space på høyden, så er du der. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Einaste eg vil sette fingeren på er at sida bør ikkje strekke seg heilt til bunnen. Avslutt ved "footeren".. Ville egentlig ha slik at footeren kom helt nederst, men mine css kunnskaper er desverre litt begrensede :| SirIce, her er koden: <? mysql_pconnect("mysqlhost","user","pass"); mysql_select_db("database"); $result = mysql_query("select * FROM `wh_jamming`"); while($r=mysql_fetch_array($result)) { $song=$r["song"]; echo "$song"; } ?> Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Grafikkmessig er det helt deilig! MEN: Ingen har kommenter Times i menyen. *skuffet* Den ødelegger en ellers så pen side. Selve tekstinnholdet var veldig rotete og jeg har problemer med å egentlig skille mellom hva som er hva. Det var det eneste. At siden har 100% høyde synes jeg er bra. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 MEN:Ingen har kommenter Times i menyen. *skuffet* Den ødelegger en ellers så pen side. Her skal ikke Times settes på svartelisten synes jeg. Den passer inn til resten av fontvalget etter min mening. Vet jeg er i leaderboard i UFC og bør hate Times no matter what, men akkurat her: det gjorde faktisk susen! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 MEN:Ingen har kommenter Times i menyen. *skuffet* Den ødelegger en ellers så pen side. Her skal ikke Times settes på svartelisten synes jeg. Den passer inn til resten av fontvalget etter min mening. Vet jeg er i leaderboard i UFC og bør hate Times no matter what, men akkurat her: det gjorde faktisk susen! første gang jeg har sett at times har _fungert_ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 MEN:Ingen har kommenter Times i menyen. *skuffet* Den ødelegger en ellers så pen side. Her skal ikke Times settes på svartelisten synes jeg. Den passer inn til resten av fontvalget etter min mening. Vet jeg er i leaderboard i UFC og bør hate Times no matter what, men akkurat her: det gjorde faktisk susen! Du trenger hjelp mann. Nå! Seriøst. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Det er faktisk Georgia ;P Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det er faktisk Georgia ;P Another one to add to teh list of sins.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Er faktisk enig i at fonten virket. hmm, aner jeg en aldri så liten splittelse i UFC Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Impressive! What an Outstanding WORK! Driiiit smoooth jobbet, likte ALT ved den sida. Keep it up man! Endret 28. januar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå