Samcki Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Sitter her med 2*256 pc3500 Geil golden dragon brikker. Fikk de i retur fra Psdata pga den ene var defekt. Da de kom i posten kriblet det i fingrene mine, men til min skuffelse så nekter rammen å kjøre over 333mhz fsb? blir rett å slett ustabil, cpu overklokking vha multiplier funker som bare det, men fsb? nei ikke i det heletatt. Har prøvd å bare klokke rammen opp (til 400mhz) men med samme resultat, meget skuffende. Hjelper det med en bios update? Har noen andre hatt slike problemer? Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvilket hovedkort har du da? Prøvd å skru oppVolt'en på RAM'en også? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hvilket hovedkort har du da? Prøvd å skru oppVolt'en på RAM'en også? Hovedkortet står i signatur ( Abit nf7-s v2) Ja volt har jeg satt på 2.9 (rammen tåler 3.1) Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hvilket hovedkort har du da? Prøvd å skru oppVolt'en på RAM'en også? Har kjørt ram test og får masse stride6 feil (i absolutt alle testene med stride6) vet ikke helt hva som er feil men tipper det er hovedkortet eller rammen som er defekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå