Gå til innhold

P800. (Posetiv/Negativ)

Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du viser bilder først i et "vindu", men hvis du "trykker" på bildet der, vil det gå til fullskjerm, dvs rotere til venstre, og vises over hele skjermen.

Eneste negative jeg har å si om p800, er lite farger på skjermen.

Dette gjør ingenting egentlig, men er bare irriterende hvis man har skjermbeskytter/bakgrunnsbilde med mye farger, eller ved vising av bilder.

Lenke til kommentar
Du viser bilder først i et "vindu", men hvis du "trykker" på bildet der, vil det gå til fullskjerm, dvs rotere til venstre, og vises over hele skjermen.

Dette gjør ingenting egentlig, men er bare irriterende hvis man har skjermbeskytter/bakgrunnsbilde med mye farger, eller ved vising av bilder.

hmm.. hvor god er den på hvisning av bilder? (f. eks VS 6600)

Lenke til kommentar

Min erfaring med P800:

Stor skjerm (men fargene er veldig blasse og hvitfargen har et ekstremt blåskjær. Merkes spesielt ved sammenligning med f. eks. 6600), det går ganske fort å skrive meldinger (med skriftgjenkjenning og QWERTY-skjerm-tastaturet, ikke med de fysiske tastene dog...), alt du trenger (og litt til) av funksjonalitet, egentlig ikke så stor, fin pris nå for tiden, kamera som ikke er så ille utendørs, på dagen (men med en gang det begynner å bli mørkt sliter kameraet sterkt, elendig nattmodus), samt at det til slutt må legges til at bundelen (det som ligger i pakka med kjøp) er meget god (Stereo hodetelefoner, docking stasjon med USB-tilkobling, 16mB minnekort, ekstra styluser (pekepinner), en CD med PC-software og en annen CD med spill, ringetoner, bakgrunnsbilder og skjermsparere, bærestropp, en (elendig) bæreveske/beskyttelsesveske)

Lenke til kommentar

hmm.. hvor god er den på hvisning av bilder? (f. eks VS 6600)

Har ikke prøvd 6600, men som sagt pga lite farger på skjermen blir bildene litt daffe. Utenom dette så er telefonen det beste kjøpet jeg har gjort sålangt, og jeg har vel hatt i overkanten av 30 mobiltelefoner. Fra 1k til 6k prisklasser :)

Er et meget godt valg, p900 kan vel vurderes, men er dog ikke verd de ekstra pengene som utgjør forskjellen mellom de to per dags dato :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...